Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Soms denk ik, jezus man, doe hem toch weg! Dieselen en je maakt amper km's. Of, het kan zoveel goedkoper en bescheidener, koop jezelf lekker een minder uitgeruste Benzine station. Maar ja, dan gaat dat dakje weer open bij lekker weer, die lederen verwarmde stoelen in de winter, die ruimte, dat glijden over de baan, en dan schiet ik weer eens een plaatje, en denk ik... NAH!

20200711_103148_copy_1612x1209.jpg 20200711_103111_copy_1612x1209.jpg
 

laagvlieger

Forumguru
Het is ook gewoon een mooie auto. En op den duur raak je eraan gehecht + krijgt het emotionele waarde. Maakt het er niet gemakkelijker op om hem weg te doen.
 

EdK

Forumguru
Gewoon inruilen voor twee elektrische CitiGo's
Achter elkaar is die dan net zo groot als je SuperB
 

Timmer

Donateur
Die van mij was content dak de O3FL vrs kocht. Anders doet die ook weer zo een maneuver met haar ogen als ik over 'ne nieve auto' begin... maar gek genoeg was ze blij dat ik ne nieuwe kocht nu :dankje:
 

Timmer

Donateur
Goh, als ik die in sport trek kijkt ze soms toch nog is raar :D

Ik denk dat het is omdat ik nu (ook) een break heb, en genoeg plaats voor de dochter en toekomstige zoon :), en dat het een nieuwe is en geen occasie ;)
 

JeSko

Forumguru
Ja dat zijn ook factoren die belangrijk zijn voor een vrouw, alé ja, voor mij ook hoor, met een gezin is een break vind ik onmisbaar.

Mijne kan nie in Sport, ze ziet alleen raar als ik 75 rijd ipv 70 :deuk:
 

Timmer

Donateur
Goh, mijn wagen was vroeger de 'eerste' wagen waar we onze gezinsverplaatsingen mee deden. Maar dan kocht men vrouw een mk7 golf variant... sjaaaah, dan kon ik terug klein gaan en een 'tweede' wagen kopen (lees; speelgoed voor de papa). Nu hebben we alle twee een wagen waar we mee wegkunnen met het gezin, dus is voor de geografische ligging van de bestemming van tel (lees; spelen in de bochtjes is de vrs) of laten we de dochter kiezen :pardon:
 

JeSko

Forumguru
Ahzo dat zie je vaker ja, mijn vrouw heeft enkele maanden een Punto gehad, en ik de SuperB, maar uiteindelijk weggedaan die Punto, we maken gewoon veel te weinig km's voor überhaupt een Diesel, laat staan twee auto's :D
 

s-line

Forumguru
Je blijft je diesel maar goed praten voor je zelf, heb ik de indruk zo langzamerhand...
Is er niet een knop om gewoon Nederlandse zinnen te typen, het is skodaforum.nl of toch .BE :pardon:;)
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Ja dat is ook wel zo hoor, als ik eerlijk ben met mezelf heb ik totaal geen profiel om een Diesel te rijden, niet voor niks blijf ik geabonneerd op 2dehands met de zoektocht sleutelwoorden Skoda, SuperB, Octavia, Benzine, break. Maar dan kom ik enkel kalere auto's tegen binnen mijn budget, plus ik heb geen zin in het gedoe van een andere auto kopen plus mijne verkopen, zit daar erg vaak met in mijn maag maarja. Er zijn andere zorgen in het leven natuurlijk.

En verstade mij nie ofzo? ;) je bent de eerste die daarover klaagt :tongue:
 

s-line

Forumguru
Versta je zeker maar als Hollander moeten wij ons altijd aanpassen lijkt het wel. Ik heb bij mij Polen werken daar moet in al Engels tegen praten als een buitenlander hier de weg vraagt (moet)je het ook al in het Engels uitleggen. En nu moet ik op een Nederlands forum al Belgische zinnen gaan ontleden.....:tongue:
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko ; zolang je geen problemen met de roetfilter krijgt, lekker mee rondrijden. ‘Goedkoper’ rijden door een benzine nu te kopen ga je toch niet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan