S2Combi (Bílý)

Topic in 'Mijn auto' gestart door JeSko, 03-11-2019.

1. Kanerr

Kanerr Actief lid

€ 3,49 17% Off | 10Pcs T10 Led Canbus W5W Led-lampen 168 194 6000K Wit Signaal Lamp Dome Reading Kentekenverlichting auto-interieur Verlichting Auto 12V
    https://a.aliexpress.com/_BVeapq

JeSko vindt dit leuk.

2. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Haha thanx @Kanerr deze heb ik letterlijk 10 minuten geleden besteld :thumbsup:

3. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

De blauwe lampjes zijn overigens ideaal als binnenverlichting, deze gaven daarstraks in het viaduct mooi wit licht zonder te verblinden, perfect om met slapende kindjes te rijden, deze heb ik eveneens bijbesteld en komen overal in het interieur, de felle leds die kanerr ook voorstelde komen achteraan in de kentekenplaat. :thumbsup:

4. VAG-man

VAG-man Forumguru

Veel te fel voor de kentekenplaat. Wordt ook te heet.

5. s-line

s-line Forumguru

Misschien als Skoda eens een paar mooie wielen ontwerpt zou het zomaar kunnen...
    Maar mooie ontwerpen zijn ze al een paar jaar geleden meegestopt geloof ik..:D;)

6. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@VAG-man

Ik kan het eerst aankijken met de blauwe achteraan, moesten ze toch bevallen ( heb ze nog niet int donker gezien ) laat ik ze zitten. En dat ze te heet worden heb ik al eens gelezen, maar er zijn er zoveel hier die deze of soortgelijke gebruiken.

7. EdK

EdK Forumguru

Sinds wanneer geloof jij ??? :koffie:

s-line vindt dit leuk.
  8. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@VAG-man

Dit zijn de blauwe van GP thunder, geven geen foutmelding want geen LED uiteraard, het is niet zo wit en fel, denk dat ik ze wel ga wisselen voor de LED's die ik liggen heb, zodat deze achteraan als voetverlichting kunnen dienen.

20200620_045440_copy_1612x1209.jpg

9. Kanerr

Kanerr Actief lid

te heet?

verklaar u nader :)

10. s-line

s-line Forumguru

Hoe hoger de watt,hoe warmer de lamp word...(ff in het kort gezegd)

11. VAG-man

VAG-man Forumguru

@JeSko dit ziet er mooi uit. Niks meer aan veranderen. Persoonlijk vind ik het niet staan om van die felle lampen op een kentekenplaat te laten schijnen.

JeSko vindt dit leuk.
  12. Kanerr

Kanerr Actief lid

dat klopt wanneer we het over halogeen lampen hebben. Bij led verlichting gaat dat niet op.

s-line en JeSko vinden dit leuk.
  13. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@VAG-man

Ja toch? Vind het zo ook wel netjes, is helemaal niet geel meer, ben er blij mee.

14. s-line

s-line Forumguru

Ik dacht dat het in eerste instantie ook over de halogeen lampjes ging. Later over led

15. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Dit weekend 360 km gereden, niet slecht, veel autostrade gedaan ook wat de auto voelbaar deugd doet. Nu heb ik wel de melding onmiddellijk onderhoud! Ofzoiets, kon de afspraak niet vroeger inplannen door andere plannen, afspraak staat gepland voor dinsdag, kan het kwaad hier nog een weekend met rond te rijden? Zelf denk ik het niet.

16. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Zolang er geen lampjes gaan branden zou ik me er niet druk over maken en tot dinsdag gewoon doen wat je van plan was.

JeSko vindt dit leuk.
  17. VAG-man

VAG-man Forumguru

Nee zeker niet.
    Binnenkort krijgt Sup van mij ook onderhoud. Nieuwe motorolie, oliefilter, luchtfilter, interieurfilter en nieuwe bougies. Negen tientjes en hij kan weer even voort.

JeSko vindt dit leuk.
  18. Timmer

Timmer Forumguru Donateur

Echt veel kwaad kan dat niet, gewoon geen weken blijven rondrijden zo ;)

JeSko vindt dit leuk.
  19. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@Canon-Eye

Dat is zowiezo niet veel, buiten morgen een kort ritje en dan dinsdag ritje richting garage staat er niets op de planning :)

@VAG-man

Goed te weten, het zag er zo dreigend uit met dat uitroepteken achter de tekst in m'n Maxidot :D

@Timmer

Neen dat zeker niet, dinsdag gaat hij binnen ;)

20. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Dat kan hij heus nog wel aan, hoor... :troost:

;)

JeSko vindt dit leuk.

Deel deze pagina