eriktv
Forumguru
Nagelen is niet bij stationair, maar wellicht valt het me ook meer op doordat hij zo laat schakelt. Het lijkt wel meer te zijn geworden dan eerst en er zit bij stationair een heel licht rammeltje in. Vliegwiel rammelde altijd al heel licht (vermoed ik), dat klinkt echt anders. Blijft beetje hinken op twee gedachten dus. Verbruik van laatste ritten was steeds 6.5-7.0 liter, redelijk normaal bij zo’n wintersportronde.
Ik heb net JB in Dieverbrug gebeld en Jos adviseerde me om vanmiddag eerst maar eens met warme motor te kijken wat ze vast kunnen stellen. Hij vroeg ook direct naar het vliegwiel, dus dat is direct al een eerste verdachte denk ik. Mijn beste gok is nu vliegwiel+verstuiver…?
Als er iets met de DSG is wil ik sowieso naar Varsseveld voor uitgebreide diagnose. Wellicht is het raadzaam direct wat andere zaken mee te nemen als de boel toch al los is.
Ik heb net JB in Dieverbrug gebeld en Jos adviseerde me om vanmiddag eerst maar eens met warme motor te kijken wat ze vast kunnen stellen. Hij vroeg ook direct naar het vliegwiel, dus dat is direct al een eerste verdachte denk ik. Mijn beste gok is nu vliegwiel+verstuiver…?
Als er iets met de DSG is wil ik sowieso naar Varsseveld voor uitgebreide diagnose. Wellicht is het raadzaam direct wat andere zaken mee te nemen als de boel toch al los is.