S2 nu al binnen....

Dat was gisteren een leuk bericht. Ik ging er van uit dat ik de auto pas over ruim een week zou krijgen, maar gisterenmiddag belde de dealer om een afspraak te maken. Nu wilde het toeval dat ik gisteren naar het hoofdkantoor moest; dus heeft men bij Rijnwoud in Rotterdam geregeld dat ik de wagen in de late namiddag kon ophalen. Inmiddels heb ik er bijna 300 km opzitten. Het is een gigantisch verschil met de Renault Scenic. De minpunten zijn natuurlijk het slechtere zicht rondom, dat echter door de grote spiegels en de grafische weergave van de parkeersensoren weer geconpenseerd wordt. Het tweede minpunt vind ik de plaatsing van de cruise-control. De pluspunten zijn echter in de meerderheid. Ten eerste in de kleur zwart met de chroomaccenten een prachtige auto, het weggedrag is ten opzichte van de Scenic super. Wat tevens in positieve zin opvalt is de geluidsisolatie van de motor. Ondanks de "oude" TDI dringt er minder motorgeluid naar binnen dan bij de Scenic. Ik ben heel tevreden.:xyxthumbs:

ronald24e

Actief lid
Das een leuke meevaller!
Dat hoop ik ook nog mee te maken dalijk met mijn fabia, een weekje eerder zodat ik er nog mee op vakantie kan:D

Maare veel plezier!

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Ben, goed te horen dat hij dus ook wel eens eerder wat afgeleverd.:xyxthumbs:
Veel veilige kilometers met deze mooie S2, ik zag al een foto ergens in je profiel !

Rene de Wit

Actief lid
Kleemke veel plezier ermee! Hoe lang heb jij nu moeten wachten want ik heb mijn S2 Greenline net besteld en ik kan niet wachten.

Overigens heb ik hem in Storm Blue besteld met nog extra chrome op de deuren en uitlaat, bij Primair in Sittard (meen ergens gelezen te hebben dat je in de regio woont) vragen ze hier niet al te veel voor iets meer dan 200 euro voor het uitlaatsierstuk en de stootstrips incl montage.

Hoi René, ik heb er 10 weken op gewacht en heb ook de diverse chroomafwerkingen erbij genomen (ondergrill, kofferklep, uitlaat en deuren). Inmiddels heb ik er in een week bijna 1800 km opzitten en de auto bevalt prima.

Rene de Wit

Actief lid
Ik kreeg vandaag mail van de wagenpark beheerder dat de wagen 28/8 verwacht wordt.

Ik zag al het chrome in de ondergrille en ik dacht dat het dan toch ook al std op de Greenline BL zat maar niet dus :(. Weet jij wat dat kostte?

Kun jij tevens aangeven of de verlichting in de deurhendels en in de voetenruimte ook op jouw wagen zitten? kon in de documentatie hierover niks terug vinden.

Hoi Rene,

De chroomomranding is inderdaad niet standaard en kost € 72,26 excl. BTW en inclusief montage. Ik heb deze week pas één keer in het donker gereden en zag dat de deurhendels aan de binnenzijde heel subtiel verlicht zijn (led). De verlichting in de voetenruimte zag ik niet; die zou er volgens mij wel in moeten zitten. Hier ga ik in het weekend even naar op zoek. Ik heb een erg drukke week gehad en zit nu sinds vorige week woensdag al bijna op 2000 km. De auto bevalt met de dag beter.

Rene de Wit

Actief lid
Dankjewel, voor dat geld komt die ondergrille er ook nog in. Ben nog aan het twijfelen of ik de strip op de achterklep doe, heb het nog niet in het echt gezien.

Ik zal straks wat foto's maken en erbij zetten. Persoonlijk vind ik de achterkant iets beter uitzien met die strip.

Bovenaan Onderaan