[S2] Ik krijg mijn grijns niet weg!

Kas

Nieuw lid
Gisteren eindelijk op kunnen halen. De Superb II met alles er op en er aan.
De elegance busines met 18" velgen! Wouw wat een genot om in te rijden.

Alleen heel raar dat ik op dit forum hoor dat een 16GB SD kaart makkelijk in de columbus past maar als ik dat doe werkt het niet (zelf een 8GB niet, dus waarschijnlijk toch alleen de 4GB.. ) Nou ja, niet de grootste rampo, er zit een 20GB HD in dus wat maak ik me zorgen? :-)

Nog iets raars, ik weet dat er eerst een mogelijkheid in zat om je auto te kunnen zien met inparkeren, het PDC, dat heb ik in deze auto gezien maar nu werkt het niet meer. Ligt dit aan de trekhaak die ik er op heb laten monteren?

Verder is de auto ge-wel-dig!

Laters..
 

Lordje

Actief lid
proficiat met je wagen, die van mij werd ook gisteren opgehaald in de garage.

Ik heb daar direct een 16Gb kaartje in de columbus gedrukt en dat werkte instant.
Het kaartje is van het merk Toshiba, misschien zit er een verschil in merken in?

Vandaag heb ik ook het PDC even willen gebruiken en het was precies vrij moeilijk.
Het gat dat ik zag en dacht van daar kan hij zeker in, daar wil die pdc niet ingaan.
Even verder geprobeerd in een heeeel ruim gat, was voor een garage dus mag niet parkeren, maar toch maar een test, doet hij het daar wel.

Wat ik ondertussen aan negatieve punten heb:
Zicht rondom is verschrikkelijk slecht
Columbus is niet van de 7 snelste
Draaicirkel is zeer groot.

Voor de rest al enorm veel belangstelling gehad van mensen :)
 

coolrunnings

Actief lid
De weergave van de PDC op je Columbus kun je aan laten zetten bij de dealer. Bij mij (Octavia weliswaar) had ik de weergave ook niet op de Columbus, maar een ritje naar de dealer en het probleem was zo opgelost.
 

LenK

Forumguru
Vandaag heb ik ook het PDC even willen gebruiken en het was precies vrij moeilijk.
Het gat dat ik zag en dacht van daar kan hij zeker in, daar wil die pdc niet ingaan.
Even verder geprobeerd in een heeeel ruim gat, was voor een garage dus mag niet parkeren, maar toch maar een test, doet hij het daar wel.
Bedoel je niet de parkeer assistent?
PDC is alleen de piepjes (en evt beeld op je radio/navi)
 
Hahaha, dat van die grijns kan ik me levendig voorstellen. Nog een weekje of zes á zeven en dan hoop ik ook zo te grijnzen.
Veel plezier.
 
Allereerst gefeliciteerd met de wagen. Wat betreft de SD-kaarten: deze moeten conform FAT32 zijn geformatteerd. Wellicht dat het daar in zit?
 

Kas

Nieuw lid
Ik bedoel PDC, Park Distance... Niet de parkeer assistent. Ik zou op mijn beeldscherm van de columbus een display moeten zien en die zie ik dus niet.. :(
 

Kas

Nieuw lid
Allereerst gefeliciteerd met de wagen. Wat betreft de SD-kaarten: deze moeten conform FAT32 zijn geformatteerd. Wellicht dat het daar in zit?

Ik Heb het nagekeken en hij is FAT32 geformateerd.. Jammer, maar gekukkig kan ik naar de HD kopieren..
 

wimZ

Lid
Ik bedoel PDC, Park Distance... Niet de parkeer assistent. Ik zou op mijn beeldscherm van de columbus een display moeten zien en die zie ik dus niet.. :(


Even langs de dealer, 2 minuten werk en dan doet 'ie het wel.
Was bij mij ook, waarschijnlijk door de montage van de trekhaak uitgegaan.
 
Ik heb dezelfde columbus. Gebruik 8Gb Sandisk kaartjes die telkens in de aanbieding zijn bij Mediamarkt of Saturn. Werkt perfect.
Je hebt er wel mp3s of wma op staan toch? Volgens mij ondersteund ie geen andere formaten. Ook tot max 320kbit dacht ik.

Die grijns is heel herkenbaar. Wat een plaatje he. (totdat ze inbreken en de nieuwigheid eraf is)
 
Bovenaan Onderaan