[S2] Foutmelding actualiseren telefoonboek Admundsen

Skodasuperb2011

Actief lid
Beste mede Skodarijders,

Sinds enige tijd krijg ik de melding dat " het telefoonboek niet kan worden geactualiseerd kan worden" met de Admundsen. ( ik heb geen nieuwe telefoon). Inmiddels heb ik de telefoon uit het systeem verwijderd en
opnieuw aangemeld, echter kan ik het telefoonboek nog steeds niet laden?
Betreft een Samsung Galaxy S4 mini. Iemand een idee?
 

CDK

Forumguru
mmmz dat is raar, normaal zou na de telefoon verwijdert te hebben én weer opnieuw aangemeld te hebben het weer moeten werken. Je kan proberen in je maxidot de een reset uit te voeren, misschien helpt dat, succes!
 

jalex_h

Forumguru
Ik heb dezelfde combi en zo af en toe slaat er "iets" op hol (was trouwens bij andere telefoons ook het geval). De enige remedie is dan om zowel en in de auto de telefoon te verwijderen en in de telefoon de koppeling met de auto. Als ik maar in één van beiden doe, blijft het probleem bestaan.
 
Ligt er een regelapparaat onder een van de stoelen? Dan daar de stekker vanaf halen (contact uit), even stroom los laten en weer aansluiten. Contact weer aan en opnieuw proberen.
 

Skodasuperb2011

Actief lid
Bedankt voor alle reactie's :het werkt weer:) , reset van Admundsen werkte niet, reset telefoon ook niet.
Nadat ik de telefoon uit de Admundsen heb verwijderd en in de telefoon de koppeling met de
Admundsen heb verwijderd werkt na aanmelden alles weer @jalex_h bedankt!
 
Bovenaan Onderaan