[S2] Amundsen navigatie

By the way, heeft iemand deze navigatie al ( besteld) of een review van dit systeem??
Of een kennis met een Golf VI ;)
 

Tallguy

Forumguru
Omdat het hier nog net netjes is gebleven met wat opmerkingen en verwijzingen over hoe en waar je aan software kan komen, laat ik het topic gewoon open en doen we verder ook niet moeilijk.

Wel zijn er wat verwijzingen/opmerkingen verwijderd.

Het stukje in onze forumregels betreffende Warez willen we toch nogmaals onder de aandacht brengen.
We willen als forum gewoon niet dat we op/via welke manier dan ook gedonder krijgen als het gaat over software verkrijgen zonder betaling waar copyright rechten cq auteursrechten op gelden.

Let hier dus aub op, ok? :xyxthumbs:
 

Octavia2010

Nieuw lid
Ik ben aan het proberen om flitsers op de navigatie gemeld te krijgen, iemand nog een idee hoe dit kan / moet?
Ik heb via via geinformeerd, maar die moeten eerst weten wat voor software opde navi draait.
Weet iemand dat?
 

dijuk

Nieuw lid
Ik ben aan het proberen om flitsers op de navigatie gemeld te krijgen, iemand nog een idee hoe dit kan / moet?
Ik heb via via geinformeerd, maar die moeten eerst weten wat voor software opde navi draait.
Weet iemand dat?


Blaupunkt Travelpilot FX RNS-310 dit is wat ik uit het forum haal
 
in de handleiding van de Amundsen staat niet beschreven hoe je POI's kunt toevoegen. Kijk eens op je SD-kaart in welk file-formaat de andere POI's zijn opgeslagen. Wellicht kun je er dan zelf gemaakte POI-bestanden aan toevoegen.
 
Bovenaan Onderaan