Ruitenwissers armen

john38

Lid
goede avond allemaal

is hier toevallig iemand die voor een fabia 1 2005 geprobeerd heeft om ruitenwisser armen voor en achter te vervangen door armen voor flade blads te kunnen gebruiken.
zo ja van welke type skoda of vw model heb je dan gebruikt

gr john
 

Tees

Donateur
Ik heb wel eens Bosch AeroTwins op m'n F1c gezet en dat was géén succes. De verste kant van de wissers raakte het raam niet goed, met als gevolg dat er altijd een waterstreep overbleef (in je zichtlijn ook nog). Kheb nog geprobeerd m wat bij te buigen, maar dat loste t niet op... Ik heb sindsdien toch maar weer de klassieke Bosch wissers erop zitten.

Indertijd heb ik trouwens ook nagezocht of dit bekend was, en ik kwam meerdere van dit soort berichten tegen...

Je hoeft trouwens de armen helemaal niet te vervangen (maar misschien lost dat dit probleem wel op?), je kan die Bosch wissers er zo opklikken.
 

Erik_NL

Forumguru
de Aero-Twin wissers voor onze toenmalige Fabia I heb ik via eBay.de besteld. Met de meegeleverde adapters pasten ze op de originele wisserarmen. Te lang geleden om het onderdeelnummer terug te halen.
 
Laatst bewerkt:

john38

Lid
Die Aero-twins heb ik al eens geprobeerd met adapters dat was geen succes de rechter wisser nam het buiteste stuk niet mee.
daarom was ik benieuwd of iemand completen armen gebruik zo hebben van een skoda of vw model
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Vandaag flatblades geplaatst op Fabia 1 1.2 2003. Werkt prima tot nu toe. Gelijk Rain-x op de ramen gedaan was vooraf scepticisch over dit soort producten maar het werkt echt!

Deze ruitenwissers heb ik geplaatst:
Bosch Ruitenwisser A350H achter
Bosch Ruitenwissers AR533S (set) voor.
 
Bovenaan Onderaan