100-serie rubber ring voor filterhuis skoda 100 1974

SkodaRoomster

Nieuw lid
Ik ben naarstig op zoek voor mijn nieuwe aanwinst, een Skoda 100L uit 1974, naar een rubber afsluitring van het oliefilterhuis. Weet iemand waar dit, eventueel met filter, te verkrijgen is? Ik heb al Mann filter H719/2 geprobeerd, maar daar zit geen ring bij.
 

EdK

Forumguru
Ik ben naarstig op zoek voor mijn nieuwe aanwinst, een Skoda 100L uit 1974, naar een rubber afsluitring van het oliefilterhuis. Weet iemand waar dit, eventueel met filter, te verkrijgen is? Ik heb al Mann filter H719/2 geprobeerd, maar daar zit geen ring bij.

Kijk eens op de volgende site http://www.skodaclub.nl/
Denk dat je bij de lezers van hun meer antwoorden kunt vergaren met je 100L
 

SkodaRoomster

Nieuw lid
Dank je wel voor je reactie. Ik heb dan ook op de site van de Skodaclub een bericht geplaatst. Neemt niet weg, dat ik ook via dit forum graag reacties krijg.
 

EdK

Forumguru
Dank je wel voor je reactie. Ik heb dan ook op de site van de Skodaclub een bericht geplaatst. Neemt niet weg, dat ik ook via dit forum graag reacties krijg.

Uiteraard hoop je op reacties op dit forum maar schat de kansen hoger in voor je op skodaclub omdat daar de leifhebbers van de oude modellen zitten !
En misschien is er een persoon die er nog ergens in een laatje wat heeft liggen en blij is dat ie het per post kan versturen !
 
Bovenaan Onderaan