Amundsen RSN310 SD kaart vraag

DeNnZ

Forumguru
Hallo allemaal,

Ik ga de 27ste onze "nieuwe" 03/2011 SII die volgens mij voorzien is van een RSN310 Amundsen.

Nu lees ik her en der dat de SD kaart "gekoppeld" is aan de auto, nu weet ik dat er een 8GB kaartje in het apparaat zit, maar zou graag naar een 32GB willen upgraden (vanwege muziek).

Kan ik dit zomaar?
Hoe zit dit precies met map updates?
Wat is de nieuwste kaartversie?

Heeft iemand anders nog tips mbt map updates / SD kaarten ?

Alvast bedankt!

Dennis

kansberg

Forumguru
ik kan mij niet voorstellen dat de SD kaart gekoppeld is aan de auto. Bij mijn auto in ieder geval niet, daar heb ik al meerdere kaartjes in gehad die één voor één prima werkten. Weliswaar in een Columbus, maar dat zal het verschil niet maken schat ik zo in.

Correct me if I''m wrong :bloos:

Michelv.

Forumguru
Je kunt volgens mij de navigatie gegevens van de oude SD-kaart kopiëren en plakken naar de nieuwe SD-kaart, dan moet ie het gewoon doen.

En de SD-kaart van de ene naar de andere(Amundsen) kan volgen mij niet, zal je de CD's nodig hebben.

DeNnZ

Forumguru
Bedankt heren, Als ik het goed begrijp worden de nieuwere versies voor de 310 geleverd op een SD-card.
Kan je deze info dan ook op een andere SD-card zetten/kopieren?

Michelv.

Forumguru
Ik denk het niet, volgens mij zijn ze op een of andere manier beveiligd, dwz maar op 1 systeem werkend.
Maar weet dit niet zeker maar PON kennende wel

Joske

Forumguru
Gaat dit niet over een Amundsen + ? Dus een RNS315 ipv 310?

Dan is het nougatbollen betreft illegaal updaten.. SD-kaartje is niet te kraken

DeNnZ

Forumguru
Volgens mij niet, de auto is op kenteken gekomen op 03-2011, volgens mij werden er toen nog geen +'en geïnstalleerd.

Bovenaan Onderaan