RS voorbumper

Praveen

Nieuw lid
Ik ben van plan om na een Skoda Octavia als voorloopauto gereden te hebben ook een Skoada Ocatvia te gaan bestellen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de RS voorbumper van een Octavia RS te plaatsen op een Octavia Elegance BL. Weet iemand hoeveel zo een bumper los kost bij de dealer?

Dr Low

Lid
Dit is mogelijk. Houd er wel rekening mee dat je ook een grill voor die bumper moet hebben, mistlampen, kapjes voor de mistlampen en misschien nog wel een aantal dingen. Is het een bumper met of zonder koplampsproeiers, met of zonder pdc. Prijzen liggen rond de € 200,- ex. btw.

Dr Low

Lid
Ja, uiteraard. En dan moeten de mistlampkapjes ook nog gespoten worden en ook de eventuele ruitensproeiers. Dat zijn dan natuurlijk niet hele grote extra kosten.

Ik heb hier ook aan zitten denken maar na veel leeswerk begreep ik dat die rs led dagrijverlichting bijna niet werkend te krijgen is op een gewone Octi.
(Dit gaat over de facelift...)

Sebas

Klaasje

Forumguru
bij superskoda hebben ze ook een soort van oplossing door de grill te vervangen door RS honingraad
Ziet er wel aardig uit.
http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-Facelift-09-11-front-bumper-grille-in-1PC-´HONEYCOMB´-RS-2010-model-design-style

O2F-FBGHON7.jpg

Bovenaan Onderaan