Rs uitlaatsierstukken O3

Po!!eke

Actief lid
Misschien stuk verwijderen en monteren zoals de milotec dus gaatjes maken en aan de bumper schroeven ??

Of de milotec laten verchromen, kent iemand een verchromer??
 

Supernaturol

Actief lid
Die van superskoda kunnen op standaard uitlaat gemonteerd worden.
Uitlaat is nu schuin naar onder en wordt afgezaagd waarna de eindstukken erop worden gemonteerd.
Nix schroeven in bumper. Dat zijn de Milotec. Die zijn van kunststof en worden op de bumper geschroefd.

Ik kan me herinneren dat iemand hier de RS uitlaten op zijn combi heeft laten zetten.
Ik zelf heb de Milotec eindstukken.

Bekijk bijlage 34173


Superstrak gedaan,


:ot:

alleen snap ik die reclame nooit van de dealer op een kentekenplaat.... Of krijg je stiekem reclamegeld van hun?? ;)
Zag laatst zelfs op een kentekenplaathouder aan de voorkant:banghead:
 

peterbaarlo

Senior Member
een origineel stuk kan maar je moet wel zagen, hij pastte bij mij ook niet op de demper, zit er dus los voor.

tJc.jpg


eerst uitsparing gezaagd in onderbumper, voorgeboorde aluminium strip aan binnenzijde bumper geplaatst ter versteviging, daarna gaten door sierstuk en onderbumper geboord, bouten er doorheen aandraaien en overgebleven draadeind afgezaagd.
 

Klaasje

Forumguru
ziet goed uit, persoonlijk had ik de uitlaat aan 2 kanten gezet. Nu ziet het niet helemaal af uit
 

Joske

Forumguru
dat is door de vorm van de uitlaat natuurlijk.. maar ik vind het net lelijk dat er rechts dan geen uitlaat zit.. denk maar aan de TDI RS. Doodzonde gewoon dat er geen uitlaatpijp zit rechts :sterretjes:
 

Mettes

Forumguru
@peterbaarlo : Dit is inderdaad knap gedaan,maar 2 is misschien mooier.
Eventueel kan de achterkant (ingang uitlaat)met een zwart plaatje afgedekt worden,zodat men niet dwars door het sierstuk kan kijken.
Dit oogt mischien een beetje beter omdat er rechts geen uitlaat zit.
 

Mettes

Forumguru
Zorgen dat ie laag genoeg is dan kijk je er ook niet snel in

@Po!!eke : Ik vrees dat dit niet zal lukken.
De sierstukken zijn vrij kort waardoor het altijd zichtbaar zal zijn dat er links geen uitlaat zit.
Op dit forum zijn er meerdere leden met een RS Tdi aanwezig die dit kunnen bevestigen,vermits deze wagens ook geen linkse uitlaat hebben.
Ik geloof zelfs dat et bij de Tdi’s orgineel een zwarte plastic achter het gat zit.
Bij de O2 waren de sierstukken veel dieper en werd de binnenkant zwart gespoten omdat men anders recht op een gepolierd stuk RVS zag.
Bij de sierstukken van de O3 zit er enkel een groot gat.
Lijkt mij moeilijk om dit zwart te spuiten .:pieker:
 
Laatst bewerkt:

Mettes

Forumguru
@Corné de Kluijver :Mischien wel,maar het blijft een dure aangelegenheid.
Anderzijds mag de Tsi ook wel van een andere sportuitlaat voorzien worden.
Het standaard geluid van de Tsi kan moeilijk sportief genoemd worden.(sorry,off-topic)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Mettes ik denk dat je voor een paar honderd €uro een heel eind klaar ben als je een extra demper eindtip en een stukje extra pijp laat monteren.
 
Bovenaan Onderaan