RS exit, hello S2C

Roel

Lid
Vandaag hebben we onze nieuwe auto besteld bij Holdinga in Almere:

Skoda Superb 2 Combi 1.8 TSI Ambition Business Line.
Kleur: zwart
Opties: 17" Triffid
Afneembare trekhaak (13-polig)

De auto is verder naar mijn mening verder compleet uitgerust en uiteindelijk houdt het budgetair ook een keer op.

De levertijd krijg ik nog door, maar ik hou rekening met 10 weken.

Het inruilen op een BL scheelt wel in de inruil, omdat deze auto voor de leasemarkt is bedoeld (ik koop de S2 particulier) en daardoor de marges kleiner zijn, maar uiteindelijk zijn we er toch met de dealer uitgekomen.

Met enige spijt zal ik toch wel afscheid nemen van mijn O1 RS: echte een heerlijke auto.:407:
Maar het leed zal van korte duur zijn als ik de Suup in ontvangst zal nemen:yeah:.

Ik heb, na een proefrit met de 1.4, toch voor de 1.8 gekozen, omdat ik zeker wil zijn van voldoende vermogen in de bergen met een caravan erachter.

We hebben voor een kleur zwart gekozen omdat dit, in combinatie met de chromen sierlijsten en zilveren dakrailing, de mooiste combinatie is.

Zoals al reeds door velen anderen vermeldt: het lange wachten kan beginnen......
 

cvegreen

Forumguru
Roel , dat is een mooie keuze dat je gemaakt hebt .
Ik kan heel goed begrijpen dat je voor de 1.8 hebt gekozen boven de 1.4 , gewoon om niet in een te groot gat valt qua motorvermogen . Het zal wel geen makkelijke keuze zijn geweest.
Alvast veel geluk toegewenst met het wachten .
 

Roel

Lid
Dank je, Chris.
Je zult 'm dit jaar in Pacengo kunnen bewonderen (als je tenminste plannen die kant op hebt?)
 

cvegreen

Forumguru
Roel , of we in Pacengo geraken deze zomer is lang nog niet zeker , de financiele moeilijkheden blijven aanhouden en is het dus nog moeilijk om te zeggen of we komen , maar als het een beetje past in het financiele plaatje komen we zeker af en kom ik je S2 zeker aanschouwen.
 

MarcoO2

Forumguru
Gefeliciteerd, goede keuze! Denk dat je het verlies van je O1 snel vergeten bent hoor... enne, goeie keuze, die 1.8! :D
 

Huyzen

Lid
Over 2 maanden weer een foto-shoot bij jou voor?

Tja, dat zou leuk zijn, maar misschien zit ik tegen die tijd wel in een ander kantoor. Zit er ineens een fysio in mijn kantoor of zo... Maar dat neemt niet weg dat we daar toch een foto kunnen maken natuurlijk!
 

Roel

Lid
Ben net langs geweest bij Skoda Holsch in Lelystad.
Daar staat de Superb in precies dezelfde uitvoering, welke wij hebben gekozen.
De levering is gepland in week 18.....
 

Roel

Lid
Zo, nog vier weken wachten. Het kan mij niet snel genoeg gaan.
Zag toevallig vorige week maandag wel een Suberb combi (zwart) rijden in stripheldenbuurt, Almere. Een bekende van hier?
 

Roel

Lid
Vandaag bij de dealer informeren of de aflevering nog op schema was (week18): staat mijn S2C er al!!!
Het duurt alleen nog een week, voordat ie wordt afgeleverd -:(.
Maar goed toch 2 weken sneller dan verwacht.

Gr,

roel.
 

Bijlagen

  • S2C001.jpg
    S2C001.jpg
    27,4 KB · Weergaven: 103

Roel

Lid
Balen!!!

Da's wel balen.:mad:
We kunnen onze Superb pas volgende week donderdag ophalen.
De dealer geeft aan dat zijn planning vol zit en, omdat de auto eerder is afgeleverd, andere auto's prioriteit hebben.

Ik kan dit enigszins wel begrijpen, maar aan de andere kant is het erg vervelend dat je auto op je staat te wachten, maar de dealer geen kans ziet om deze zo snel mogelijk af te leveren.

Zal dus uiteindelijk 13 dagen moeten wachten van aflevering bij de dealer tot in ontvangst nemen.
Wat is jullie ervaring (aantal dagen tussen ontvangst bij de dealer en aflevering)?
 

michelover

Forumguru
Mijn auto was op een donderdag binnen gekomen en werd meteen voorzien van mijn haaievin. Kon hem woensdag erop ophalen. Had hem ook op maandag kunnen halen maar mijn werk liet dat niet toe. Dus iets sneller dan 13 dagen;) Maar je moet maar zo denken je krijgt hem al eerder dan de planning.
 

viperboyke

Nieuw lid
Mijn superb was op 6 april binnengekomen en ben hem 9 april mogen gaan afhalen.
Ik vond het persoonlijk een vlotte aflevering.
 
Bovenaan Onderaan