Roomster mistlampen

Berry

Senior Member
Het valt mij op dat je de Roomster zowel met ronde mistlampen net als de Fabia ziet en met langwerpige net als de octavia. Kan er niets over terug vinden op de Škodasite
 

Pim

Lid
optioneel zijn meesturende koplampen verkrijgbaar waarbij aan de binnenbocht kant de mistlamp aangaat om mee te schijnen. Wellicht zijn deze speciale mistlampen anders van vorm dan de standaard mistlampen.
Op de Skodasite heet dit "corner function" onder het item "veiligheid".
 
halogen projector koplampen en mistlampen met corner function zijn niet verkrijgbaar op de standaard uitvoering, wel als optie op de Style (410,-) en de Sport (320,-) en standaard op de Comfort.
 

Boet

Actief lid
Yep. Klopt volgens mij. Kon ze ook als optie krijgen, maar ik vind het meer een gimmick dan dat het echt nuttig is.

Maar da's mijn persoonlijke mening:)
 
helemaal mee eens, maar ja zo is alles eigenlijk wel gimmick. Is maar net wat al een standaard is geworden, zolang het net nieuw is valt het onder de gimmick, is het standaard dan zijn we er gewoon aan gewend en hoort het erbij
smile.gif
 

mase

Nieuw lid
Voorheen vond ik bochtenverlichting ook een gimmick!

Maar sind kort heb ik deze optie op m'n nieuwe lease auto, nu wil ik niet meer zonder...... Perfect buiten de bebouwde kom waar straatverlichting vaak ontbreekt. Vooral de statische bochtenverlichting waarbij bij het rechts- of linksafslaan een aparte lamp in de betreffende hoek schijnt. Erg prettig ivm fieters zonder verlichting of voertgangers die normaal niet direct opvallen
 

Jpoers

Lid
heb je bochtenverlichting op een fabia? wist niet dat dat kon. Klinkt inderdaadwel erg makkelijk en natuurlijk is het een toegevoegd stukje veiligheid.
Er was in het begin ook een ophef over de functie van een plofzak. Maar moet je nu zien hoeveel van die gevallen in je auto gestopt zijn.
 

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />
heb je bochtenverlichting op een fabia?

[/ QUOTE ]
Je moest eens weten wat er allemaal op een Fabia kan zitten.
Mijn vrouw heeft er bijvoorbeeld vogelpoep op zitten en krassen van mensen die niet opletten. Het kan allemaal
1761.gif
 
die krassen van mensen die niet opletten (ik denk dat ze het in de meeste gevallen heus wel hebben gezien
biggthumpdown.gif
) heb ik ook dus das nou niet zo'n bijzondere optie, zeker niet goedkoop trouwens...
 

mase

Nieuw lid
Zover ik weet kun je op de Fabia geen bochtenverlichting krijgen. Wel op de Ford S-Max die ik dus zakelijk rijd.
 
Bovenaan Onderaan