Roomster gespot in Nederland

Mark

Banned
Hier in België zou hij eind deze maand in de toonzaal moeten staan, vanaf een dikke 10000€ kun je je er ééntje aanschaffen.
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mark</font><hr />

vanaf een dikke 10000€ .

[/ QUOTE ]

wat is het leven toch mooi in Belgie!, scheelt gewoon ruim 5000 euro dan in Nederland!
407.gif
 

Huff

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Hetzer</font><hr />

wat is het leven toch mooi in Belgie!

[/ QUOTE ]

Het gras is altijd groener aan de overkant
tongue.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Heb, omdat ik noodgedwongen thuis zit, Auto Revie gekocht bij de plaatselijke super en daar staan dus alle prijzen in voor nederland en belgie. En als je dat leest wordt je er niet vrolijker van. Wat een verschillen, ik zou bijna belg daavoor worden.
winkie.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Ben vandaag naar Kleef in Dordrecht geweest. Ze zitten in een mooi pand en makkelijk bereikbaar zo naast de snelweg. Zag in eerste instantie de Roomster niet staan maar die stond boven omdat andere deaers niet erg blij zijn dat Kleef er eentje heeft staan voor de officiele introductiedatum. Vond 'm in het echt wat kleiner dan ik ahd verwacht maar het viel me absoluut niet tegen. Vind het eigenlijk een best mooi wagentje. De Roomster bij Kleef is in cappucino beige, alleen zie ik er geen beige meer in maar een hoop grijs. Het interieur zag er mooi uit, was een combinatie van zwart en grijs. Ook het exterieur viel me hemaal niet tegen, het is ff wennen maar het is ook wel weer eens wat anders dan anders. Zou 'm zelf wel willen hebben.
 
Bovenaan Onderaan