Roomster 1,6 ingeruild

MIK

Lid
Vandaag onze Yeti Ambition Platin grey, met Spirit silver interieur besteld, nog net de laatste 1,4 voor de prijs van een 1,2 we blijven Nederlanders. Verder, Sunset (getint glas achter), Noodreservewiel, lendesteun, Parking distance control voor en achter, Spatbord verbredingset vaste trekhaak en MDi. Levering zal half November zijn. Wij laten hem dan nog even tot 2011 bij de dealer staan en laten hem dan op kenteken zetten ik hoopdat we zolang kunnen wachten. We mogen af en toe even bij de auto komen kijken is af gesproken met de dealer zo dat we vast aan elkaar kunnen wennen.
Vrgrt Michiel
 

EdK

Forumguru
alvast gefeliciteerd !
Maar verbaasd me dat jij al de laatste hebt van de 250 !
Is dat je echt zo gezegd of om je over die streep te trekken ?
Krijg nu ook sterk de indruk dat ze als een serie geproduceert worden want jou levering van 1/2 november is zelfde levertijd zoals tegen mij verteld is 2 weken terug of zijn het er weer 3

Maar goed ik ga zodra hij er is meteen rijden en niet wachten tot Januari
Al zou ik elke dag 3 keer mogen komen !
En bij martin schilder gekocht in alkmaar ?
 
Michiel,
Gefeliciteerd met deze verstandige beslissing. Nu gaat het wachten beginnen. In ieder geval kan je op dit forum al heel wat te weten komen over je a.s. nieuwe aanschaf.
Overigens denk ik dat het geen probleem wordt om de auto pas in 2011 te laten afleveren, want een verwachtte levering half november lijkt mij wel erg optimistisch. Ik zelf heb mijn auto op 29 mei besteld en de levering wordt in de 2e helft van oktober verwacht.
 

EdK

Forumguru
ja nicploeg maar ik zie staan bij jou panodak en dsg
wel toen ik bij de dealer was stond er een extra levertijd van 3 weken voor de dsg ba en voor het pano raam was de verwachte extra levertijd 6 tot 7 weken
Dit omdat de toeleveranciers de vraag niet aan konden
 

MIK

Lid
alvast gefeliciteerd !
Maar verbaasd me dat jij al de laatste hebt van de 250 !
Is dat je echt zo gezegd of om je over die streep te trekken ?
Krijg nu ook sterk de indruk dat ze als een serie geproduceert worden want jou levering van 1/2 november is zelfde levertijd zoals tegen mij verteld is 2 weken terug of zijn het er weer 3

Maar goed ik ga zodra hij er is meteen rijden en niet wachten tot Januari
Al zou ik elke dag 3 keer mogen komen !
En bij martin schilder gekocht in alkmaar ?

Nee ik heb onze auto niet bij MS gekocht een anderre dealer in de omgeving gaf veel meer terug voor onze Roomster. Ik hoorde dat Martin Schilder er al 20 op voorhand had gekocht dus als meer bedrijven dit doe gaat het hard. Lakeman had er al 10 verkocht en moest bellen of hij er nog een kon krijgen volgen de verkoper was er nog plaats voor twee auto's.
 

EdK

Forumguru
Als jij hem bij lakeman vandaan hebt dan is de kans groot dat ze op dezelfde trailer aankomen en gebroedelijk naast elkaar komen te staan op de parkeerplaats achter zijn zaak !
en ben benieuw of jij ook meer kreeg dan je verwacht had bij die andere (zelfde ? ) dealer
 

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je bestelling en succes met het wachten. Ik ga morgen kijken hoe een RR gaat bevallen.
 

corsaar

Senior Member
Gefeliciteerd met je bestelling
Het gaat te goed bij sommige dealers.
Martin schilder beantwoord zijn email niet of heel laat.
Ik heb mijn broer geadviseerd om een skoda te kopen.
Heb op dit moment spijt van de verwijzing.
 

EdK

Forumguru
wat ik uit de woorden van een colega opmaakte wil MS liever de vier ringen , VW en Seat verkopen
3 jaar terug kreeg hij op een Seat meet terug dan op een in prijs vergelijkbare skoda voor zijn oude bolide.
Dus koos me collega voor de Seat, maar na een half jaar had hij spijt dat hij het had gedaan
 
Michiel,
Gefeliciteerd met deze verstandige beslissing. Nu gaat het wachten beginnen. In ieder geval kan je op dit forum al heel wat te weten komen over je a.s. nieuwe aanschaf.
Overigens denk ik dat het geen probleem wordt om de auto pas in 2011 te laten afleveren, want een verwachtte levering half november lijkt mij wel erg optimistisch. Ik zelf heb mijn auto op 29 mei besteld en de levering wordt in de 2e helft van oktober verwacht.

Trouwens raar dat je zo lang moet wachten. Mijn Yeti 1.2 DSG Elegance 7 juli besteld en 10-9 afgeleverd! Ik heb alleen geen panorama dak!
 
Kiekkiek, mijn leveringsproblemen zit inderdaad in het pano-dak. Dat geeft op dit moment een behoorlijke vertraging. Ik kreeg van mijn dealer door dat de productie van mijn bestelling in week 39 zal plaatsvinden
 

Sant

Lid
Mik: Gefeliciteerd met je bestelling. Nu maar weer gewoon gaan slapen en niet te veel denken aan de Yeti, ook al is dit niet gemakkelijk, dan gaat het wachten best wel snel.
Ik zie dat je Spirit silver interieur hebt besteld. Bedoel jij hiermee Onyx-silver stoelbekleding en Onyx-silver dashbaord (incl deurpanelen)? Zo ja, heb jij dit interieur van tevoren gezien en wat is de kleur dan?
Ik heb eerder van anderen begrepen dat iets of wat blauwsig is.
 

MIK

Lid
Mik: Gefeliciteerd met je bestelling. Nu maar weer gewoon gaan slapen en niet te veel denken aan de Yeti, ook al is dit niet gemakkelijk, dan gaat het wachten best wel snel.
Ik zie dat je Spirit silver interieur hebt besteld. Bedoel jij hiermee Onyx-silver stoelbekleding en Onyx-silver dashbaord (incl deurpanelen)? Zo ja, heb jij dit interieur van tevoren gezien en wat is de kleur dan?
Ik heb eerder van anderen begrepen dat iets of wat blauwsig is.

Hoi Sant nee ik heb het interieur ook niet gezien alleen op plaatjes ik hoop dat het bevalt. Ik vond het zwart van onze Roomster erg somber.
 

Sant

Lid
@mik: Wij hebben nu nog een Roomster met grijs interieur. Bevalt erg goed. Daarom ook weer Onyx-Silver (grijs) besteld in de Yeti. Helaas is de auto gelverd met donker (zwart) interieur. Zie ook elders in dit forum.
De dealer poogt het nu op te lossen. Tot die tijd probeer ik een Yeti te vinden die dit lichte interieur heeft en dus in praktijk kan bekijken. Tot op heden niet gelukt. Gisteren en vandaag in een 3-tal skoda-garages geinformeerd maar helaas hebben zij het ook niet gezien en ook niet verkocht. Volgens hen is niet mooi! Volgens mij wel als het tenminste duidelijk grijs is en niet blauwsig is. Vandaar mijn vissen naar dit lichte interieur.
 

EdK

Forumguru
@ Sant: als je nu eens naar de skoda site gaat en dan naar dealers.
Dan zie je alle emailadressen staan van de dealers, mail ze alle stuk voor stuk.
Scheelt je een boel rijden en er moet er toch één in nederland zijn die er één heeft staan lijkt me
 
Bovenaan Onderaan