Agent327
Forumguru
Beste allen,
Eerder deze week zag ik tot mijn teleurstelling dat de stof van het rolgordijn (sun visor) onder het panoramadak was uitgezakt (zie foto's). Het bleek dat dit gordijn op de een of andere manier uit zijn rail (bestuurderszijde) was geraakt. Omdat ik 1.98m. lang ben is dit zee irritant. Als workaround heb ik het gordijn maar even met naald en draad aan de hemel vastgemaakt.
Nu heb ik de volgende vragen:
en je zult begrijpen dat ik helemaal niet op zo'n reparatie ziet te wachten
Ik hoor graag van jullie
Eerder deze week zag ik tot mijn teleurstelling dat de stof van het rolgordijn (sun visor) onder het panoramadak was uitgezakt (zie foto's). Het bleek dat dit gordijn op de een of andere manier uit zijn rail (bestuurderszijde) was geraakt. Omdat ik 1.98m. lang ben is dit zee irritant. Als workaround heb ik het gordijn maar even met naald en draad aan de hemel vastgemaakt.
Nu heb ik de volgende vragen:
- Is dit te herstellen zonder dat ik de hemel uit de auto moet slopen? (Ik ben bang dat dit toch moet gebeuren)
- Is dit euvel zodanig ernstig dat ik toch de hemel moet verwijderen en verdere diagnose moet doen
- heeft iemand een idee wat zo'n reparatie moet kosten als ik het bij de dealer/garage moet laten doen?
- Hoeveel tijd zou een garage nodig hebben dit te repareren?
- Het onderdeelnummer van de zon rolgordijn is: 1K9877307A (ik kan er alleen bij Ali een voor prijs van rond de €40 vinden. Ook heb ik een prijs gezien van rond de €320, of heeft iemand een andere prijs?

Ik hoor graag van jullie