PeetB_
Nieuw lid
Inmiddels al een jaar trotse eigenaar van mijn Octavia Combi uit 2019. Tijdens het schoonmaken zag ik rechtsachter in de deuropening dat de plastic beplating van de dorpel niet lekker zat. Ik kreeg het deurrubber niet lekker op z'n plek om de kappen hier weer in te kunnen duwen. Toen ik het rubber opnieuw op z'n plek wilde krijgen zag ik een flinke roestplek (definieer flink, ik vind zo'n plek voor een 6 jaar oude auto best flink) op de plek waar de dorpel met puntlassen aan elkaar zit.
Ik ben er een aantal weken geleden achter gekomen dat de auto linksachter ooit schade heeft gehad (waarschijnlijk parkeerschade, zit maar een heel klein plekje waar vulmiddel is gebruikt en de lakdiktemeter boven de 250 uitkomt). Aan de kant van de roestvorming is de lak nog de originele dikte (overal zo'n 100-150). Is dit een bekend probleem, of is hier iets anders aan de hand?

Ik ben er een aantal weken geleden achter gekomen dat de auto linksachter ooit schade heeft gehad (waarschijnlijk parkeerschade, zit maar een heel klein plekje waar vulmiddel is gebruikt en de lakdiktemeter boven de 250 uitkomt). Aan de kant van de roestvorming is de lak nog de originele dikte (overal zo'n 100-150). Is dit een bekend probleem, of is hier iets anders aan de hand?