Rode Citigo 44 Kw schade herstelt met foto"s

rikusples

Senior Member
Vandaag de auto weer opgehaald, niet helemaal te vreden.
Spatbord zit vergeleken met de rechterzijde naar binnen en er zit een lichte knik in.:shocked:
 

Bijlagen

  • 20130212_172748.jpg
    20130212_172748.jpg
    25,7 KB · Weergaven: 243
  • 20130212_172752.jpg
    20130212_172752.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 240
  • 20130212_172758.jpg
    20130212_172758.jpg
    28,6 KB · Weergaven: 239
  • 20130212_172802.jpg
    20130212_172802.jpg
    36 KB · Weergaven: 239
  • 20130212_172731.jpg
    20130212_172731.jpg
    37,9 KB · Weergaven: 217

rickvandevelde

Senior Member
Lijkt nergens op, ik zou hier geen genoegen mee nemen!
Een goede professionele schadehersteller moet een schade onzichtbaar en als nieuw moeten kunnen herstellen.

Laat je het hierbij zitten of ga je de naar mijn mening niet goed herstelde schade niet accepteren?
 

rikusples

Senior Member
Ik ga morgen terug, ik zag het thuis pas toen ik goed ging kijken gelijk gebeld naar de dealer, de dorpel is wel goed die heb ik vergeleken met de rechterzijde, is precies het zelfde.
 

Noord26

Forumguru
De vouw in het paneel, wat er niet hoort te zitten zie je zelfs terug in de dorpel eronder.

We zien toch dezelfde foto's?
 

Cordoba

Forumguru
Als ik het goed zie,
- liggen portier en voorscherm niet in één vlak
- lijkt er lak van de portierrand verdwenen (je lijkt op de grondlak te kijken, of zijn de witte plekjes de reflecties van de flits?)
- heb binnenscherm lijkt ca. 1 mm te ver naar buiten gemonteerd te zitten (ik denk als je van achter naar voren langs de auto kijkt, dat je het binnenscherm mogelijk zelfs ziet uitsteken)

De 'vouw' in de dorpel lijkt op het eerste gezicht links en rechts hetzelfde, maar is door iets andere fotohoek moeilijk te beoordelen.
 

rikusples

Senior Member
De witte vlek is inderdaad de flits.
Je ziet inderdaa het binnenscherm veel duidelijker bij het gerepareerde spatbord dan bij de rechterkant, zal morgen in goed licht beter kijken.
Wel bedankt allemaal voor de aanwijzingen, soms twijfel je of je terug zal gaan.
De hele schade is hersteld zonder nieuw plaatwerk, daardoor ziet het er niet strak uit.
 

Noord26

Forumguru
Dat er geen nieuw plaatwerk is gebruikt wil niet zeggen dat het er ook niet strak uit kan zien.

Even vragen naar de manager en die laten beoordelen hoe hij er over denkt zo auto's terug af te leveren?
 
Je zegt zelf dat je niet helemaal tevreden bent, alleen al door die opmerking zou je al terug moeten gaan.
 

rikusples

Senior Member
Auto vanmiddag weer bij de dealer achter gelaten, garage was het er wel mee eens dat het beter kan.
Wat later bleek dat aan de onder zijde van de deur de verf eraf was.
Wordt vervolgd.
 

van_der_P

Senior Member
Het is altijd jammer als er van dat half werk geleverd wordt.
Je hebt er maar een hoop gedoe mee.
Kan toch ook in een keer goed.
 

Inge

Lid
Succes - hoop dat het nu netjes gedaan wordt. Zou het erg goed controleren deze keer - bijvoorbeeld met en zaklamp om alles echt goed te kunnen zien. Bij het minste of geringste weer aan de bel trekken.
 

rikusples

Senior Member
Ga ik zeker doen, ik heb nog een mailtje gestuurd om ook de binnenzijde van de deur te controleren, omdat door het rigten van de deur de verf eraf was gesprongen kan dit ook aan de binnenzijde gebeurd zijn.
 
Bovenaan Onderaan