Rob's O2C

Rob

Forumguru
Oke, een nieuw topic aangemaakt..
Ik heb de laatste tijd aardig wat aan de auto gedaan: Led, xenon, wielen, dashcam, sonniboy's.. Daarnaast een aantal posts i.v.m. onvoorziene reparaties, pech(hulp) en gewoon adviesvragen. Afgelopen weekend nog aan de slag geweest met VCDS i.v.m. DSG.

Alles staat versnipperd over het forum, ik ga de komende tijd proberen de zaken te bundelen in dit topic. Geen idee nog hoe en of ik uberhaupt interessant genoeg ben voor een ander, maar dan toch voor mezelf om alles van m'n auto overzichtelijk te hebben :D

Kempes

Forumguru
Zet alles dr maar in Rob.. er is in ieder geval 1 iemand die het leest:thumbsup:

Maar moet dit niet onder 'mijn auto' in plaats van 'octavia II' ?

• Leuk
Waarderingen: Rob

newwolf84

Forumguru
en nog een volger ;)

Wil mijn auto voor de meeting in september nog eens laten detailen, daarna open ik ook maar eens een eigen topic met de foto's van de auto.

• Leuk

newwolf84

Forumguru
Ben benieuwd Rob ! Die van mij heeft volgens mij alleen maar de "krasstraat" van binnen gezien. Swirls all the way....
Als deze onder handen is genomen zal ik ook zeer zeker foto's maken voor/tijdens/na om het proces vast te leggen.

Ben dus zeer benieuwd naar jouw verhaal. ( en uiteraard de foto's ! ;) )

• Leuk

Rob

Forumguru
Grappig voorval gistermiddag.
Reed in Scheveningen rond 17u en er wilde vanaf een tankstation een O2C in dezelfde kleur de weg op draaien, maar moest mij even voor laten gaan. Oude heer, zo'n 72 jaar. Opvallend was dat hij mij bleef volgen en toen ik uiteindelijk (4 km verder) ging parkeren hoor ik getoeter en staat ie naast me. Vraagt hij aan mij: U heeft dezelfde auto als ik, dus heb ik u even gevolgd. Kunt u mij misschien even uitleggen hoe ik de tankdop moet openmaken? Ik heb de auto pas 1 dag en ik wilde net tanken maar is niet gelukt.

Ik de beste man e.e.a. uitgelegd en een kijkje naar binnen gedaan. Mooie lichtbruine leren bekleding, DSG, xenon, etc..
De man was zeer trots op z'n auto en na een kort babbeltje afscheid genomen.

Leuk ouderwets spontaan voorval waarvan ik iedereen er dagelijks eentje gun!:thumbsup:

Bovenaan Onderaan