Columbus RNS 510 Kaarten

EfEr

Actief lid
Tijdens mijn geplande vakantie kom ik door landen waarvan de een op de kaart van West Europa staat en de ander op de kaart van Oost Europa. Is het mogelijk om beide kaarten te installeren op de RNS 510 of zal ik een kaart vanaf DVD moeten gebruiken en de andere kaart vanaf HDD? Het heeft mijn voorkeur om beide vanaf HDD te gebruiken aangezien deze veel sneller is en ook nog eens minder storingsgevoelig.
 

newwolf84

Forumguru
Voor zover mijn kennis reikt van dit systeem is dit niet mogelijk. Qua ruimte zal het wel kunnen maar volgens mij kun je niet zo klakkeloos west én oost er op hebben staan. Dan zou je het idd op de manier moeten doen zoals jij beschreef, 1 op de HD en 1 op de dvd.
 

EfEr

Actief lid
Bedankt voor jullie reacties, ik was er al bang voor dat ze niet beiden op de HDD kunnen.
Maarja, het is in ieder geval beter dan kaartlezen met alle bijbehorende misverstanden en spanningen.
 

newwolf84

Forumguru
ja daar zeg je wat...vroegûhh...haha voor de relatie is het idd beter zo, kun je alleen nog het apparaat op de schuld geven.
 

Octavia32

Forumguru
Je kunt wel icm dvd dit oplossen...
Dus West Europa op HDD en Oost Europa op dvd.
Zodra je het oostelijke gedeelte inrijd dvd erin dan vraagt het systeem of je vanaf dvd wil navigeren of dat je naar de HDD wil kopiëren dit moet je nooit doen want dan overschrijft de dvd de West Europa kaart. Dus kiezen voor navigeren vanaf dvd.

Als je weer het westelijke gedeelte inrijd dvd eruit en lekker verder navigeren.
 
Bovenaan Onderaan