Rit Naar de Nurburgring - Datum kiezen

Wanneer gaan we ?


  • Totaal aantal stemmers
    24

boontjeRS

Forumguru
Ik ga passen deze keer. Kan er geen weekendje van maken. Is me te ver om op 1 dag over en weer te rijden om er maar enkele uurtjes te zijn. Wil er langer van kunnen genieten. Ik troost me met de gedachte van het al eens gezien te hebben 15 j geleden.
:cry::thumbsup:
 

ManeBrane

Forumguru
Dat is bij mij 2,5 uur richting Maastricht en die 2,5 uur richting ring. Hopelijk krijg ik iemand zover om mee te gaan. Wel zo gezellig. :cheers:
 

CDK

Forumguru
Wanneer sluit de poll? Dan kan ik een datum vastleggen in de agenda. Het begint hier al aardig vol te raken... #drukdrukdruk
 

Octavia32

Forumguru
We zouden ook op een andere plek kunnen aansluiten.

Namelijk in kerpen. Vanaf daar is het nog 1uur rijden gezamenlijk naar nurburgring.

Dit scheelt voor degene die niet uit het zuiden komen een uur extra rijstijd.
En is voor op en neer een dagje in mijn ogen minder vermoeiend.

uploadfromtaptalk1454142375064.png uploadfromtaptalk1454142391643.png
 

LT83

Forumguru
Niet gezien dat er hier verder gegaan moet worden, maar even een bericht m.b.t. de insteek van de rit?

Klinkt in ieder geval erg leuk, ik heb de route ook al een paar keer gereden. Met het GTI forum en met een groep vrienden met snelle auto's!
Maar wat is de bedoeling van een ieder hier, rustig toeren of gewoon lekker knallen over de heerlijke weggetjes? Bij het GTI forum werd er namelijk lekker doorgereden en in de dorpjes rustig aan gedaan, dat is mij wel bevallen ;)
 

S.O.C.3

Actief lid
Gezien het volgens mij landelijk karakter van de nu opgegeven route (voornamelijk B258) zal je je toch aan de maximum snelheid van 50 of 100 km per uur moeten houden. Of je moet besluiten om bijvoorbeeld de A61 te pakken, maar ook hier zijn volgens mij tegenwoordig maximumsnelheden van toepassing. Anderzijds, voor wie hard(er) wil rijden, dan koop je toch een ticket?
 

LT83

Forumguru
Dat lijkt mij ook wel aardig. Een leuke route zoeken waar we met leuk tempo (zonder gekke dingen te doen) naar de Ring kunnen rijden.

Dat was precies mijn insteek idd. Er zit namelijk nog wel een verschil tussen met tempo lekker doorrijden of echt op de ring zelf knallen.
De weggetjes in de Eifel lenen zich perfect voor wat "brandstofverspilling" in de 2e t/m 4e versnelling ;) Uiteraard op een verantwoorde manier, maar indien het de insteek is om in colonne "het nieuwe rijden" te gaan oefenen vind ik dat zonde.....
 
Ik heb ook gestemd. Alleen jammer dat dit voor de meeting van JD. is :D.
Sportief toeren gaat ook prima hoor, wel handig als dan iedereen exact dezelfde route heeft en/of meerdere porto's aanwezig zijn om zo verschillende groepen te creeren.
Overal is een oplossing voor , na gelang hoe groot de groep wordt natuurlijk.
 
Bovenaan Onderaan