Rijhulpsystemen tijdelijk niet beschikbaar Skoda Elroq 2025

DIBI

Nieuw lid
Hallo,
De melding rijhulpsystemen tijdelijk niet beschikbaar is nu al de zoveelste keer in het scherm verschenen sinds de aflevering in Juli 2025. Achtereenvolgens krijg ik van elk systeem de melding dat het systeem niet beschibaar is en er verschijnt een amberkleuruge driehoek in het daschboard dat zelfs na afsuiten van de auto niet uitgaat (althans zeker 5 minuten). Soms werkt uitzetten en uitstappen met een reset van het systeem. Is dit iets waar ik meemoet leren leven? Maw is dit normaal voor VAG produkten?
Dit is al de derde topic dat ik plaats. Ik vrees dat ik een maandagochtend model te pakken heb...

leon-cupra

Forumguru
Is het bij aanvang van de dag ofzo wanneer er wat vocht/dauw/… op de camera’s hangt? Bij mijn tesla is dat ook altijd zo, maar meldingen verdwijnen wanneer de camera’s terug “proper” zijn.

DrDelete

Nieuw lid
Heb t ook gehad in de buurt van Deventer. Op Tweakers melden ze dat er een aantal plekken is in NL waar dit gebeurt (ook bij Leusden), lijkt iets met 5G masten van doen te hebben.

hemi24

Forumguru
Heb t ook gehad in de buurt van Deventer. Op Tweakers melden ze dat er een aantal plekken is in NL waar dit gebeurt (ook bij Leusden), lijkt iets met 5G masten van doen te hebben.
Beetje woke als je het mij vraagt; ik heb in de buurt ook een paar plekken waar het vaak even tijdelijk wegvalt; ‘‘s zomers bijna nooit, maar vooral in voorjaar en najaar en juist in een heel venig gebied, dus als je het mij vraagt ligt het eerder aan combinatie weer/vochtigheid.

Had het met de ID.3, en nu ook met de Scala.

Bovenaan Onderaan