Remklauw voorzien van leuk kleurtje

Orange860

Senior Member
Waarde Skoda rijders,

Ben van plan om de remklauwen van mijn Octavia I, L&K komend weekeinde te voorzien van een hip kleurtje. Rood is niet mooi, zit zelf te denken aan groen.

Zag laatst een snelle Skoda waarvan de remklauwen mooi gifgroen waren. Volgens mij af fabriek. Betrof een snelle versie.

Heeft iemand enig idee wat dit kleurnummer is (RAL) of kan iemand mij een kleurenfoto sturen ter inspiratie?

Dank!
 

___JC___

Forumguru
Ik had hiervoor zo een snelle met groene remklauwen (Brembo).
Das een Octavia RS (1.8 turbo 180pk).
De verfkleur kan ik je helaas niet mee helpen. RS groen?
 

Dutch4x4

Senior Member
Kun je niet gewoon originele groene RS-klauwen nabestellen bij de dealer? Scheelt weer een boel geknoei met net-niet-verf.
 
Tja... ik weet niet wat voor velgen je onder je auto hebt zitten, maar lijkt me zonde van het geld als je vrij dichten velgen hebt... dan zie je het amper.
 

TurboBooster

Forumguru
HAMMERITE hoogglans metaallak, kleur groen, is tevens hittebestendig tot 150 graden. /forum/images/graemlins/945.gif
Deze lak zit ook op de remklauwen van mijn oct.1 en blijft er goed op zitten, het brand er dus maar zo niet af.

TB.
 

Orange860

Senior Member
Kijk, daar heb je wat aan. Had het zelf ook kunnen vinden met de zoekfunctie. Ben nieuw hier, vandaar! Dank voor alle tips. Plaats zsm even een foto van het resultaat.
 
A

andreg

Hoe doe je het eigenlijk? Gaar alles er af?

/forum/images/graemlins/471.gif
 
Bovenaan Onderaan