Columbus Reisdoel geheugen beheren per adres?

diwo220

Senior Member
Hallo,

In mijn Columbus (kodiaq 2018,model met tiptoetsen) wil ik het reisdoelgeheugen opschonen. Ik zie echter alleen de mogelijkheid het complete geheugen te wissen.
Nu heb ik er enkele foute en dubbele adressen instaan, die ik graag per item zou willen weggooien of wijzigen. Alleen het thuisadres is los te wijzigen. Kan dat ook met de andere items? Ik heb geen zin om weeer opnieuw te beginnen met alles in te voeren.

Alle menu's al doorlopen, maar kan niks vinden en de handleiding geeft hier ook geen info.

Dick
 

diwo220

Senior Member
Reisdoel bewerken, kun je deze dan niet verwijderen?

Ik zie nu inderdaad dat de je bij het kiezen van een reisdoel de optie Bewerken kunt kiezen via het pijltje naar rechts. Dan kun je Wissen. Dat is voor mij wel heel contra intuitief...:sterretjes:, een geheugenbewerkfunctie die buiten het Geheugenbeheer gevonden kan worden. Het is gelukt om een boel "meuk" op te ruimen.

Nu nog eens kijken of er wat te wijzigen is aan de naam van de entry. Zag wel dat het adres kan worden aangepast, maar het wijzigen van naam van het doel lijkt er niet. Die paar moeten we dan maar opnieuw aanmaken.

Dank voor de tip!
 

Rallye

Forumguru
Op een iPhone bij Contacten werkt dat net zo: Contact X-Wijzig-Verwijder contact…….. Komt dus vaker voor.
 
Bovenaan Onderaan