regensensor echt onzin

Helemaal mee eens!
/forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gif

/forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Frankie

Actief lid
Hoezo nu toch ? op zich is de regensensor echt een onderdeel waarvan je kunt verwachten dat de meningen verdeeld zijn. Ik wist b.v. niet dat de regensensor toch qua gevoeligheid instelbaar is.
 

higgy

Forumguru
Staat in die handleiding die je nog niet hebt gedownload... /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Remco28

Actief lid
Junglemeister stelt dat hij zijn wisser op de automatische stand laat staan,nou dat doe ik dus niet meer.
Bij het starten stond dat ding ook aan,begon ie spontaan over een droge ruit te wissen met het zand erop.

En Higgy:als je dit een onzinnig draadje vindt,want vind je dan wel zinnig?
Dit is toch een forum om vragen c.q. vragen te stellen?
Als je dit onzinnig vind,lees je het toch niet?
 
En toch snap ik alle ontevredenheid niet. Toegegeven: hij kan slecht omgaan met zout. Als ik zo'n mooie witte waas op de voorruit heb dan gaat 'ie bij mij ook uit. Verder heb ik er echt geen problemen mee.

Ik voel trouwens een tread a-la "achterruitenwisser-wel-of-niet-doen" ontstaan. De één is voor, de andeer tegen... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik voel trouwens een tread a-la "achterruitenwisser-wel-of-niet-doen" ontstaan. De één is voor, de andeer tegen... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Is die er nog niet dan?
 
Als je die tread doorleest zie je dat er nog veel meer voor- en tegenstanders voor een item te vinden zijn hoor.. /forum/images/graemlins/tongue.gif
 

sunnyboy

Senior Member
Ook nog maar een duit in het zakje doen. /forum/images/graemlins/489.gif
In de intervalstand werkt'ie niet helemaal naar mijn tevredenheid. Soms geef ik'em alvast een zwieper voordat de wissers zelf gaan werken.
Daarentegen gaat'ie als een jekko bij zware regenval. Dus automatisch op de snelste wisstand.
Over het algemeen vindt ik het een nuttig ding.
 
Bovenaan Onderaan