Reclame Audi Q5 brrrrrrrr

LenK

Forumguru
Ik wordt een beetje misselijk om 5 keer per uur die reclame met dat vreselijke melodietje voorgeschoteld te krijgen. Leuk gevonden, leuk gemaakt, maar zo vaak uitzenden zorgt voor spontane braakneigingen.

Een van de redenen dat die hokken van Audi zo overpriced zijn. Te veel reclame budget.

En die vanaf prijs van dat ding: € 53.850 pffft. Als ze er 1000 per jaar van verkopen is het veel. En daar zoveel reclame voor maken.....

Die Q5 is trouwens weer een Audiaans saai geval. Geef mij die 54 mille dan doe ik er iets leukers mee.

MarcoO2

Forumguru
Die Q5 is trouwens weer een Audiaans saai geval. Geef mij die 54 mille dan doe ik er iets leukers mee.

Vind je? Ik vind het een mooie auto, stuk beter in balans dan de Q7. Uiteraard stevig aan de prijs, maar dat weet je als je voor Audi kiest. Ik zou er wel in wakker willen worden hoor...

octofreak

Actief lid
Ik geef LenK gelijk, leuker is het om voor die prijs een 3.2 TSI quattro te kopen van een A4 of een leuke A5 of TT of....:grin:

Porettuhcs

Senior Member
Vind je? Ik vind het een mooie auto, stuk beter in balans dan de Q7. Uiteraard stevig aan de prijs, maar dat weet je als je voor Audi kiest. Ik zou er wel in wakker willen worden hoor...

shake hands... :aangenaam: mooie bak maar die prijs is idd een beetje overdreven :shocked:

Mick

Actief lid
Niks brrr.

Doe mij er maar eentje. Natuurlijk heb je achterin de SII meer ruimte, maar de degelijkheid, en afwerkingskwaliteit is top.
Ik wil wel 3.0Tdi hebben hoor, of anders de 2.0Tfsi. Lekker met de Q-tronic 7 traps automaat.
Tja, ieder zijn eigen smaak.

Fabia

† In Memoriam
Of een Cadillac SRX

afe759bd7ef782dd2516fd4cdebca091.jpg

Dit is de volledig nieuwe Cadillac SRX, het nieuwste product van het geplaagde General Motors. Het is de eerste voorbode van de ‘groene’ weg die GM gaat inslaan. Deze Cadillac heeft namelijk direct ingespoten benzinemotoren.

De nieuwe Cadillac SRX wordt in het vierde kwartaal in de Europese showrooms verwacht. Hij wordt onthuld op de autoshow in Detroit. Later krijgt deze in Mexico geproduceerde auto ook een zustermodel in de vorm van de Saab 9-4X.
Cadillac levert de nieuwe SRX voorlopig met twee motoren: de eerste is een 3,0-liter V6 met directe brandstofinjectie die 248 pk en maximaal 300 Nm koppel levert en eveneens op E85 kan rijden. De andere motor is de 2,8-liter turbo met 286 pk en een maximaal koppel van 400 Nm. Beide motoren zijn gekoppeld aan een zestraps automaat. Cadillac claimt dat door de directe injectie-techniek de motoren 25 procent minder brandstof verbruiken. De exacte verbruiksgegevens zijn er echter nog niet: er wordt nog druk met de nieuwe SRX getest.
De nieuwe SRX staat standaard op 18 inch wielen; 20 inch is een optie. Het eLSD is een nieuw tractie controle-systeem dat desgewenst honderd procent van de trekkracht naar één wiel kan sturen zodat altijd genoeg grip voorhanden is. Tot de luxigheden aan boord behoren instaplijsten met een verlicht Cadillac-logo.
Verder meldt Cadillac dat voor het nieuwe model speciale aandacht is besteed aan de Europese voetgangerstest EuroNCAP. Bovendien is er een voorbumper die beter botst met andere autobumpers.

Bron: Autoweek.

LenK

Forumguru
Die Cadillac vind ik inderdaad schitterend.
4ae5d03585d9155cf5ba3c786202fcf1.jpg

Ennuh, die CX-7 mogen ze hier ook neer zetten, hou ik met dat Audi budget nog geld over voor een Fabia (mijn zoon wordt eind van de maand 18)

Gadver "Take me riding in the car" komt weer langs. Maakt niet uit welke zender je kijkt. Brrrrr

Vacaro

Senior Member
Reclame ni gezien, maar zou zelf toch gezien willen worden, in die Q5. Vond de Q7 al een wauw-bak, alleen te groot en duur, deze Q5 komt al iets dichter naar budget toe en de grootte is juist wat ik wil,evenlang als O2 Combi trouwens nl 4,5m.
Momenteel test in de Autowereld(B) tussen de Q5,GLK en XC60, ben nog maar halverwege met lezen, maar zien er wel veelbelovend uit.

TL@

Forumguru
Zou nooit zo'n SUV kopen, ze zijn zowat allemaal overpriced en verbruiken meer. Je zit er slechter in (harder afgeveerd om overghellen tegen te gaan).
Nee geef mij maar een deftige sedan (een A4 met 3.0TDI lijkt me een stuk aangenamer)

purk

Senior Member
ik krijg van alle te grote, lompe, hoge, te veel verbruikende, dure en vooral niet nodig maar toch willen hebben SUV. braak neigingen.

Laten we eerlijk zijn HELEMAAL NIEMAND heeft een Q7/5 X5/7 en noem ze allemaal maar op nodig!

Fabia

† In Memoriam
Daar zijn ze in de States nu ook achter. Die verkopen daar voor geen meter meer.

Psioneer

Actief lid
Ik zou niet durven stellen dat helemaal niemand zo'n auto nodig heeft. Mijn vriendin rijdt een Toyota 4Runner (niet te licht, niet te klein, niet te zuinig...) omdat ze deze voor de zaak gewoon nodig heeft. Zij heeft dagelijks twee of drie pubers in de auto, een hond van zeer groot formaat (bedrijfsbeveiliging) en een aantal keren per week de boodschappen voor haar restaurant (niet alles wordt met de vrachtwagen geleverd, dat kost namelijk ook geld).
Ik ben het er wel mee eens dat je hier geen Q-whatever of Cayenne voor nodig hebt. Maar met een dinky toy gaat het echt niet lukken en ook niet met mijn SuperB waar ik de hond niet in toelaat en de kids liever ook niet (scheelt een hoop schoonmaakwerk).

MarcoO2

Forumguru
Zou nooit zo'n SUV kopen, ze zijn zowat allemaal overpriced en verbruiken meer. Je zit er slechter in (harder afgeveerd om overghellen tegen te gaan).
Nee geef mij maar een deftige sedan (een A4 met 3.0TDI lijkt me een stuk aangenamer)

Ooit wel eens in een, ik noem maar wat, BMW X5 gereden? Even helemaal los van zaken als nut, noodzaak, kosten, uitstraling en dergelijke kun je niet zeggen dat dat een beroerde auto is om in te rijden...

Rallye

Forumguru
Laten we eerlijk zijn HELEMAAL NIEMAND heeft een Q7/5 X5/7 en noem ze allemaal maar op nodig!

Niet dat ik een SUV-man ben, maar als het om "wat heb je nodig" gaat, verschillen we allemaal. Die discussie wordt gevaarlijk. Moet je per sé 120, of is 80 ook genoeg? Heb jij echt die tweeliter Octavia nodig, of was een 1.6 ook genoeg geweest? Of een Fabia? En wie moet dat bepalen? Laten we ons daar, afgezien van mooi of lelijk vinden van een auto, alsjeblieft niet mee bemoeien.

Het is al erg genoeg dat ons parlement dat denkt te moeten bepalen: zelfs een Focus krijgt nu al een BPM-boete omdat hij teveel (??) Co2 uitstoot, namelijk 224g/km.

LenK

Forumguru
Daar zijn ze in de States nu ook achter. Die verkopen daar voor geen meter meer.
In tegendeel. Dat voor geen meter meer verkopen geldt nu daar voor de hybride hokken. Gazoline is weer voordelig.
Omdat in de US maar weinig belasting op de brandstof (op alles eigenlijk zit daar weinig tax) wordt de verlaging van de olieprijs daar bijna 1op1 zichtbaar aan de pomp.

1 op 5 is daar met prijzen van ondertussen < $ 1.50 per gallon (= < € 0.30 per liter) niet echt meer een investering.

MarcoO2

Forumguru
Niet dat ik een SUV-man ben, maar als het om "wat heb je nodig" gaat, verschillen we allemaal. Die discussie wordt gevaarlijk. Moet je per sé 120, of is 80 ook genoeg? Heb jij echt die tweeliter Octavia nodig, of was een 1.6 ook genoeg geweest? Of een Fabia? En wie moet dat bepalen? Laten we ons daar, afgezien van mooi of lelijk vinden van een auto, alsjeblieft niet mee bemoeien.

Het is al erg genoeg dat ons parlement dat denkt te moeten bepalen: zelfs een Focus krijgt nu al een BPM-boete omdat hij teveel (??) Co2 uitstoot, namelijk 224g/km.

Eens!!!! :cheer:

van inkel

Forumguru

Ze verkopen niks meer omdat ze eindelijk een geen krediet meer krijgen op een dikke suv, op een salaris waar je net een fiets van kan rijden (na aftrek van de creditcard schuld).:super:

Tijg

Senior Member

Ik kan wel met purk mee gaan in deze. Een SUV heeft veel te grote buitenmaten voor de ruimte die hij biedt. Men is blijkbaar vergeten hoeveel ruimnte een stationcar of midi MPV heeft. Verder is een SUV ronduit gevaarlijk voor voetgangers, fietsers en ander kwetsbaar volk.

Overigens vind ik 224g ook wel erg veel voor een Focus. Hij verbruikt evenveel als een S-Max MPV met dezelfde motor, stukken meer dan de Jetta "GTI" (Golf 6 GTI is even niet leverbaar). De Octavia RS zit zelfs op 187 g! Ford moet dus beter zijn huiswerk doen, en of dat nu een technische aanpassing of een marketingtechnische aanpassing is (de start-stop anlage van BMW die niemand gebruikt) laat ik even in het midden.

Bovenaan Onderaan