Rechter achterdeur gaat niet meer open en zit op kinderslot.

Tone

Nieuw lid
Goede middag forum genoten,

Wie heeft tips hoe ik de achterdeur open krijg?
Eerst ging die wel van binnen , maar had het briljant idee om de kinderslot erop te doen. Nu zit ik met gebakken peren.
Ik heb van alles van youtube geprobeerd zonder succes.
Het gaat om fabia combi BJ 2010 diesel.
Als iemand een trucje weet om de kinderslot eraf te halen dan ben ik ook geholpen.

Alvast bedankt,

Tone
 

gehaktbal

Forumguru
Krijg je hem van buiten dan ook niet open? Als dat ook niet gaat, is er wat anders aan de hand dan het kinderslot.
 

Tone

Nieuw lid
Ik denk dat het met de buitendeurhendel te maken heeft, want voordat ik het kinderslot erop deed kon die van binnenuit wel open gemaakt worden.
 

EdK

Forumguru
Ja maar dat is normaal
Kinderslot zou moeten zijn. Op moment dat je het er op zet is de wagen alleen van buiten te openen en niet van binnen.Is het er af dan is de deur van beide zijde te openen.
Als je de optie in VCDS hebt aangezet dat als je harder dan 20Km/u rijd dat alle sloten in slot vallen dan moeten de passagiers deuren de binnen hendel 2x bedienen voor de deur pas opengaat.
Of de sleutel moet uit contactslot gaan dan kan het weer met 1x open.

In jouw geval zou de deur met kinderslot er op gewoon open moeten gaan !
En neem aan dat je met afstandbediening al eens de deuren op slot hebt gedaan en hierna weer van het slot en dan geprobeerd de deuren te openen ?
 

Tone

Nieuw lid
Ik heb echt van alles geprobeerd. Ik heb alles geprobeerd van youtube.
Het enige wat zou kunnen helpen als er een manier is om de kinderslot ervanaf te kunnen halen met een gesloten deur.
 

Tone

Nieuw lid
Ik wil hem open krijgen. Door de kapotte (buiten) deurhendel en de kinderslot krijg ik hem niet meer open.
Als het lukt om de kinderslot eraf te halen dan kan ik hem van binnen wel open krijgen.
 

Altih

Nieuw lid
Misschien een domme opmerking, maar gewoon het raampje opendraaien? Dan kan je weer bij de binnengrendel.
 

Canon-Eye

Forumguru
Kenmerk van het kinderslot erop hebben is nou juist dat de binnendeurhendel niet werkt, @Altih en dat heeft niks te maken me t de positie van het raam.
En aangezien andere deuren wel opengaan, is die binnenhendel sowieso al bereikbaar...
 

hemi24

Forumguru
Ligt het wel aan het kinderslot?
Al geprobeerd om 2x op de ontgrendelknop op de afstandsbediening te drukken?
 

andrehj

Forumguru
@Tone : Kan het niet zijn dat de deur op slot zit en niet open gaat door een gebroken draad in de kabelboom van de bestuurdersdeur?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Tone

Nieuw lid
Dit kan best het geval zijn. Ik hoopte dat iemand een shortcut wist om het open te krijgen zonder dat ik de deurpaneel eraf hoef te haeln.
 
Bovenaan Onderaan