Recall van PON voor DSG op 1.4TSI

Vandaag tijdens de 120.000km beurt ook een recall software update van de DSG op mijn 1.4TSI gekregen.

Wie weet (naast de monteur die ik niet heb kunnen spreken) wat deze update inhoudt.

Cheers
 

Afrit13

Forumguru
Dus je garage doet iets aan je auto en kan je niet vertellen wat? Ik zou daar toch wel een punt van hebben gemaakt bij het ophalen.
 

widojo

Actief lid
Ben wel heel benieuwd of er een sw update heeft plaatsgevonden. Voor de DSG7 is er inderdaad een update maar DSG6?
Kijk eens of er in de kofferbak onder de mat een sticker is geplakt (ik kreeg onlangs mijn 3e sticker). Geen nieuwe sticker, geen update.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Op die 1.4 tsi zit een DSG7. En idd, daar was een update voor, die ik laatst vriendelijk heb afgeslagen ivm de reeds geoptimaliseerde software
 

Rosinfield

† In Memoriam
Voor de mensen met DSG tuning is dit goed om te weten lijkt mij. ;)

Mensen met wat voor tuning dan ook, zouden er goed aan doen met hun dealer afspraken te maken over wat te doen bij software updates. Zo heb ik de afspraak dat altijd met mij wordt overlegd. Deze dsg update werd me voorgelegd en heb ik geweigerd. Geen probleem
 

Falcon

Donateur
Mensen met wat voor tuning dan ook, zouden er goed aan doen met hun dealer afspraken te maken over wat te doen bij software updates. Zo heb ik de afspraak dat altijd met mij wordt overlegd. Deze dsg update werd me voorgelegd en heb ik geweigerd. Geen probleem

Het ging mij inderdaad om die afspraak met de dealer... vind ik persoonlijk trouwens altijd netjes dat daargelaten :)
 
Bovenaan Onderaan