Reactie O2: mooie auto maar het blijft een Skoda

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik zeg dan altijd: "Gelukkig wel!" /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Hèhè, die is ook goed. /forum/images/graemlins/489.gif
 

Droopy

Actief lid
Gewoon negeren, proefrit laten maken en daarna vragen wat ze er van vinden. Waarschijnlijk -net als sommige / vele van ons- een hele andere reactie /forum/images/graemlins/cool.gif
Of anders: 'Dat vindt jij, en wat je vindt mag je houden'
 

rickske

Actief lid
De meeste mensen die we kennen reageren meestal heel enthousiast omdat ze weten dat er zeer goede vw techniek wordt gebruikt en dat je voor een vw en audi van dezelfde afmetingen(bora,jetta of a4)een pak meer geld kwijt bent en dan er ook nog een goede afwerking bovenop krijgt,nee wat mij betreft is skoda het de beste auto qua prijs kwaliteitverhouding.Degenen die daar niet van overtuigt zijn laat die maar vele euro's neertellen voor een auto waarvan skoda niet moet onderdoen.
 

Octaviarijder

Actief lid
Re: Reactie O2: mooie auto maar het blijft een Sko

Ik moet zeggen dat ik op mijn Oc1 zulke reacties nog niet gehad heb. Iedereen die mee rijdt heeft niets meer toe te voegen aan het feit dat Skoda gewoon een verstandige keus is. Dus: Gooi je graag geld weg, koop dan geen Skoda.
 

skodajo

Nieuw lid
Re: Reactie O2: mooie auto maar het blijft een Sko

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben en blijf nog steeds erg tevreden met mijn keus voor Skoda nadat ik VW gereden heb. Veel minder geld voor dezelfde kwaliteit. Wat ik een hele goede reactie vond is: Het blijft een Skoda - Gelukkig wel!
 
Bovenaan Onderaan