Blackokkie2
Forumguru
Tja, dat hangt er een beetje vanaf met wat voor baggerpoten en wat voor schoenen je de auto instapt.

Maar met karretje doe ik deze auto eigenlijk te kort. De 1.2 TSI pakt lekker op en is rap genoeg om vlot mee weg te rijden, voor tussenacceleratie ff een tandje terug en hij zoeft er weer vandoor, met het comfort zit het wel snor, korte hobbels / richels worden wel doorgegeven, maar op een prettige manier verwerkt bovendien is het een ruime auto voor z'n klasse net als alle andere Skoda's eigenlijk. Ook de stoelen zitten heerlijk, zelfs voor mensen met een bovengemiddelde lengte! Ook achterin is het nog best goed toeven, het verraste mij op een aangename manier. Daar staat wel tegenover dat de kofferbak iets minder bemeten is, maar nog steeds riant. Onze 2e auto is een 2 jaar oude Polo 1.4 90pk die zou ik er graag voor inruilen, alleen qua afwerking staat de Polo iets hoger op de ladder, maar dat neem ik graag voor lief, mijn keuze als 2e auto zou momenteel de Rapid Spaceback zijn! Mooie en fijne auto, strakke lijnen, nu nog een klein beetje omlaag, 18" eronder en een panodak er in en hij is af
 Maar met karretje doe ik deze auto eigenlijk te kort. De 1.2 TSI pakt lekker op en is rap genoeg om vlot mee weg te rijden, voor tussenacceleratie ff een tandje terug en hij zoeft er weer vandoor, met het comfort zit het wel snor, korte hobbels / richels worden wel doorgegeven, maar op een prettige manier verwerkt bovendien is het een ruime auto voor z'n klasse net als alle andere Skoda's eigenlijk. Ook de stoelen zitten heerlijk, zelfs voor mensen met een bovengemiddelde lengte! Ook achterin is het nog best goed toeven, het verraste mij op een aangename manier. Daar staat wel tegenover dat de kofferbak iets minder bemeten is, maar nog steeds riant. Onze 2e auto is een 2 jaar oude Polo 1.4 90pk die zou ik er graag voor inruilen, alleen qua afwerking staat de Polo iets hoger op de ladder, maar dat neem ik graag voor lief, mijn keuze als 2e auto zou momenteel de Rapid Spaceback zijn! Mooie en fijne auto, strakke lijnen, nu nog een klein beetje omlaag, 18" eronder en een panodak er in en hij is af 

OK.Kom op zeg, persoonlijk vind ik 't een mooie kleur voor een RS maar niet echt voor een 1.2 Rapid.
Je hebt wel een punt hoor qua basisvorm dat ontken ik niet, het is een kwestie van smaakDe basisvorm vd auto Corné.... Ik vind de achterzijde echt oerlelijk. Sorry!

Persoonlijk zou ik hem ook niet aanschaffen, maar als ik ruimte nodig heb en mijn budget zou stoppen bij 20k dan krijg je veel auto terug voor dat geld. Gisteren moest ik concluderen dat ik liever in deze Spaceback rij dan in de Polo van m'n lief! Vorige week heb ik in een Seat Mii gereden omdat de Polo z'n 30k beurt kreeg, van binnen is het plastic fantastic en power heeft'ie niet maar qua rijden is er weinig tot niets op aan te merken, voor de doelgroep waar deze auto voor ontworpen is zijn de Citigo's Up's en Mii's ook fijne karretjes.Ik wist niet dat je geen smaak had.....

. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Daarom rijdt mijn buurman een Dacia Logan. Volgens mij vindt hij die nog mooi ook
. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Daarom rijdt mijn buurman een Dacia Logan. Volgens mij vindt hij die nog mooi ook  .
.