Rapid DSG 1.2 of 1.4 versus Fabia Combi 1.2

Oknot

Forumguru
@EL Rapido, @Noord26 bedoeld volgens mij dat als je voor aftermarket xenon gaat er geen reinigingssysteem op zit. Dit is overigens wel een apk verplichting als het om xenon verlichting gaat. Op zich niet heel erg aangezien het een klusje van niks is om voor de apk weer even de standaard lampen terug te plaatsen. @Noord26, ik heb van de week zelf de standaard H7 halo's vervangen door aftermarket xenon (6000K) in mijn superb en kan je vertellen dat het een wereld van verschil qua lichtopbrengst en zicht verbetering is. Daar kan zelfs de allerbeste Halogeen niet tegen op, sterker nog die komt niet eens in de buurt. Uiteraard zou ik fabriek af xenon prefereren maar aangezien ik mijn auto niet nieuw gekocht heb en het er niet op zat heb ik dus voor aftermarket gekozen en dat kan ik iedereen aanbevelen.
 
Laatst bewerkt:
@Joske In nederland krijg je met het lichtpakket Xenon incl koplamp reiniging, led dagrijverlichting en mistlampen met cornering functie. Je kunt deze items (in ieder geval voor de "edition") niet los aanvinken.
 

Oknot

Forumguru
@Joske, dat zou dan voor nederlandse wagens wel raar zijn aangezien sproeiers bij xenon een apk verplichting is in Nederland.
 

Joske

Forumguru
@Joske, dat zou dan voor nederlandse wagens wel raar zijn aangezien sproeiers bij xenon een apk verplichting is in Nederland.
Is niet meer... Wetgeving is veranderd, trouwens deze xenons hebben geen automatische hoogteregeling. Welke toch ook een verplichting WAS? ;)
 

Oknot

Forumguru
@Joske, is dat zo? Dat wist ik niet. Betekend dat dan dat er geen restricties meer zijn als het om later geplaatste xenon gaat? Zou wel helemaal top zijn. Scheelt weer 5min lampen wisselen bij de apk:maakmegek:. Heb je mischien ook een bronvermelding hierbij. Kan ik een eventuele eigenwijze apk keurmeester ermee om zijn oren slaan mocht het nodig zijn.
 
Bovenaan Onderaan