Rapid coupe

Berry

Senior Member
Zou hij er komen naar de orginele rapid
 

Bijlagen

  • Coupé-Skoda-Garde.1.jpg
    Coupé-Skoda-Garde.1.jpg
    180,1 KB · Weergaven: 257
  • Coupé-Skoda-Garde.2.jpg
    Coupé-Skoda-Garde.2.jpg
    198,9 KB · Weergaven: 260
  • Coupé-Skoda-Garde.3.jpg
    Coupé-Skoda-Garde.3.jpg
    175,1 KB · Weergaven: 259

CDK

Forumguru
ziet er leuk uit maar weet niet of daar een markt voor is.....
van mij mag'ie komen! fleurt iig het straatbeeld aardig op ;)

greetz Corné
 
Ziet er uit als een Opel Kadett C coupé uit de jaren '70....helemaal niks dus !
Skoda zou er goed aan doen om een coupeetje te maken waar stijlelementen van de oude Rapid coupé in terugkomen , lekker retro waar Mini en Fiat al enorm succesvol in zijn .
 
E

Ex-lid 2926

Dit lijkt mij een echte photoshop. En eerlijk gezegd mag het wat mij betreft daar ook wel bij blijven.
Ik heb m'n twijfels of er in Nederland wel een markt is voor de Rapid Coupé, of sterker nog, voor de hele Rapid serie. Vooral als straks ook nog een moderne nieuwe Fabia geintroduceerd wordt. Dan heb je een bijdetijdse compacte hatchback (en station?) gebaseerd op een modern platform. Heb je wat meer (lease)budget dan is er de nieuwe uitermate geslaagde Octavia 3.
Ik denk dat de Rapid een zeer bescheiden plaats op de Nederlandse verkoopranglijsten gaat innemen. Als leaseauto vermoedelijk niet in trek en voor de particulier te duur. Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik ben het met je eens. Ik ben bang dat de Rapid tussen wal (nieuwe Fabia) en schip (O3) valt. De Rapid was nog niet geintroduceerd of de nieuwe Octavia was er al. Lijkt me voor de Rapid geen handige zet.
 

Noord26

Forumguru
Tot op heden nog geen enkele Rapid tegen gekomen op de weg.. Ik zie het somber in. Denk dat mensen liever voor een goed aangeklede Fabia gaan of voor een voor O3?
 
Vind hem wel wat hebben, maak veel mensen beetje boos, maar skoda's zijn in de meeste gevallen geen sportieve auto's. Deze Rapid coupe heeft een beetje audi a5 gevoel coupé en sportief. alleen moet ie dan nog wel een stuk dichter bij de grond! en 2 uitlaten
 
E

Ex-lid 2926

Ben het voor een deel wel met je eens. Skoda maakt veel auto voor een hele fatsoenlijke prijs. Volgens mij past een coupé niet zo goed bij deze doelstelling. Een coupé is toch eigenlijk minder auto voor meer geld. Het visuele aspect laat ik hierbij even buiten beschouwing. Maar zoals Noord26 hiervoor ook al opmerkte: Ik heb nog niet één verkochte Rapid zien rijden. Slechts een exemplaar met dealerstickers rijdend mogen aanschouwen. Terwijl het model eind januari al in de showroom stond. Hetzelfde geldt trouwens voor zusje Toledo.
Ik denk dat het tijd wordt voor de eerste rijk uitgeruste actiemodellen. Een paar mooie wielen en een infotainment systeem met groot scherm zal het budgetsausje doen smelten. En misschien de trekcapaciteiten onder de aandacht brengen. De auto zal toch voornamelijk gekocht worden door de niet meer piepjonge particulieren. En die bezitten vaak een caravan.
 
E

Ex-lid 2926

O ja, nog vergeten. Als je het succes van een model wil aflezen aan het aantal reacties op dit forum, dan kan je rustig stellen dat de Rapid (nog) geen succes is.
 

somebodey

Actief lid
O ja, nog vergeten. Als je het succes van een model wil aflezen aan het aantal reacties op dit forum, dan kan je rustig stellen dat de Rapid (nog) geen succes is.

Bij ons scheelde het niet veel of we hadden er zo eentje besteld (was een goede week bekend gemaakt).

Maar de flexibiliteit van de Roomster heeft ons over de streep getrokken.
 

EdK

Forumguru
toevallig een witte rapid een twee weken terug zien rijden op A7 rond de stad van Groningen.
En was geen garage wagen met stikkers maar één of ander kantoor piepeltje dat erg veel haast had.
 
Bovenaan Onderaan