Rapid 1.0 uit 2018

Lean79

Nieuw lid
Tot nu toe best wel tevreden over de Rapid.
Alleen viel me al een paar keer op dat soms (1x per twee weken ofzo) de cruisecontrol plots niet werkt en ik een melding zie van het cruisecontrol-symbool met een uitroepteken ernaast (zie foto). Het treedt op tijdens het rijden, dus niet al bij het starten. Voor mijn gevoel gebeurde het meermaals ook na wat langer file-rijden. Wellicht Škoda-rijders die dit beeld herkennen?
 

Bijlagen

  • IMG_1967.jpeg
    IMG_1967.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 14

Lean79

Nieuw lid
bedoel je in het menu van het infotainmentsysteem waar bijvoorbeeld ook wordt aangeven wat de status is van het start-stop-systeem? Daar heb ik toen direct gekeken maar er stond helemaal niets vermeld.
 

EdK

Forumguru
Ik ken het symbool wel van me bedrijfs caddy
Als daar weer eens de accu op maandagochtend geheel leeg is en ik met powerbank / acculader de auto weer moet starten dan verschijnt dit symbool ook.
Dit met andere meldingen/lampjes die branden. Maar na een kilometer gereden te hebben zijn al de meldingen verdwenen behalve die van de cruise control met uitroep teken.
Als ik dan de wagen weer uitzet na die kilometer gereden te hebben en hem dan weer start dan is uitroepteken weer weg en kan ik de cruise weer normaal gebruiken.
 
Bovenaan Onderaan