Prachtig design maar met PSA motor! Toch straf dat een premium merk zoals Range Rover (met premium prijzen) en very British, een Franse motor in hun wagens steekt...een publiek geheim??@Tuulster : Goede smaak! Dat was ook het eerste woord wat in mij opkwam toen ik de foto's op het internet zag.
Als ik het filmpje zie, gaan we terug naar de tijd van paard en wagen: na het doorwaden van een stroompje is het voertuig niet vuiler dan daarvoor, hij is zelfs niet eens nat geworden! maar nog idioter, voor ongeveer elke keer dat je een andere weg oprijdt moet je een andere 'drive mode' selecteren. Ik zie in de presentatie heel wat zaken die als handig/slim/luxe geadverteerd worden, maar ik krijg daar toch steeds het gevoel bij dat hier weer zo'n Engels idee is toegepast, maar dat het in de praktijk waarschijnlijk een probleempunt gaat wordt.ik krijg daar toch steeds het gevoel bij dat hier weer zo'n Engels idee is toegepast, maar dat het in de praktijk waarschijnlijk een probleempunt gaat wordt.
Doe mij maar gewoon een Defender, of desnoods een Freelander.
Met de eerlijke lijnen van een bushokje en zonder al die elektronische poespas...![]()