Ramen

Sheila

Nieuw lid
Ik heb een raar verhaal. Ooit is mijn boordcomputer uitgevallen en toen moest ik mijn accu loskoppelen en dan resette de auto zich automatisch.dat was top t opgelost. Gevonden op dit forum.
Nu werken mijn ramen niet meer. Als ik mijn accu loskoppel kon ik ze eerst allemaal bedienen. . Nu nog maar twee. Na een paar minuten doet ie het weer niet.. dan moet ik weer mijn accu loskoppelen en dan kan ik ze bijvoorbeeld weer omhoog doen. Eerst werkte gelukkig mijn raam nog wel, maar nu helaas niet meer.. wie kan mij helpen??we hebben een body control kunnen vinden met hetzelfde serienummer enzovoort, maar helaas heeft dat niet geholpen. Help

Antera

Donateur
Vemoedelijk een defecte raammotor of deur module aan de zijde waar ze niet meer werken. Dit door vocht of anders. Dit kan storing geven op het hele systeem.

BCM stuurt wel aan maar stuurt de deurmodule’s aan

Sheila

Nieuw lid
Eerst deed mijn raam het nog wel. Kon ik die andere bedienen laat maar zeggen met die accu loskoppelen… nu is het alleen nog m’n bijrijder kant en achter mij de ramen die omhoog en omlaag kunnen met de accu afkoppelen. Dus het is wel elke keer anders.. maar ik ga dit doorgeven. Hopelijk is dat de oplossing. Dank je Antera

Bovenaan Onderaan