ErwinDS
Nieuw lid
Ik heb een Octavia iv uit 2021 een Duitse Style uitvoering dus met heel veel opties maar nu kwam ik er van de week achter dat mijn ramen en dus ook het dakraam niet automatisch sluit bij regen, nou had ik zoiets van dat zal toch een standaard functie zijn (in mijn vorige 2 Octavia's en alle VW's van mijn collegas zit het er standaard op) maar dat is schijnbaar twijfelachtig bij Octavia's uit 2021 sommige hebben het standaard wel en bij sommige kan het via Software geactiveerd worden en bij weer ander modellen kan het helemaal niet.
In de boordcomputer instellingen kan ik wel bij de ramen de Comfort instelling aanzetten maar meer ook niet.
Ik kan dus wel met de sleutel op afstand alle ramen en deuren sluiten/openen door de knop ingedrukt te houden en dat is inclusief het dakraam.
Is er een manier dat ik erachter kan komen of dit te activeren is op mijn auto.?
In de boordcomputer instellingen kan ik wel bij de ramen de Comfort instelling aanzetten maar meer ook niet.
Ik kan dus wel met de sleutel op afstand alle ramen en deuren sluiten/openen door de knop ingedrukt te houden en dat is inclusief het dakraam.
Is er een manier dat ik erachter kan komen of dit te activeren is op mijn auto.?