Rally Australia

Dutch4x4

Senior Member
Potverdrie, die Schot is 't nog niet verleerd: McRae staat na één dag derde in de Rally Australia!

Okee, Loeb, Grönholm en Atkinson zijn uitgevallen, maar hij vecht toch maar mooi met Duval om de tweede plaats en staat ruim voor Rovanperä, Stohl, Galli, Gardemeister en Kresta.

Met gemak de beste Skoda-prestatie tot nu toe. En McRae laat zien waar de Fabia WRC echt toe in staat is, want teamgenoot Schwarz komt vooralsnog niet verder dan de 11e plaats. De 'uitgevallen' Atkinson is hem alweer voorbij...

elcocheSKODA

Actief lid
Na SS20 staat McRae nog altijd tweede. Schwarz op plaats 11.

Stille wens: McRae 2006 in een SKODA wereldkampioen !!!

De laatste stand :

Standings after Leg Two

1. F Duval/S Smeets Citroen Xsara 2hr 21min 12.6sec
2. C McRae/N Grist Skoda Fabia 2hr 21min 39.7sec
3. H Rovanperä/R Pietilainen Mitsubishi Lancer 2hr 21min 44.8sec
4. M Stohl/I Minor Citroen Xsara 2hr 22min 23.9sec
5. G Galli/G D'Amore Mitsubishi Lancer 2hr 22min 59.7sec
6. C Atkinson/G MacNeall Subaru Impreza 2hr 23min 06.9sec
7. R Kresta/J Tománek Ford Focus RS 2hr 23min 11.3sec
8. T Gardemeister/J Honkanen Ford Focus RS 2hr 23min 19.3sec
9. D Solà/X Amigo Ford Focus RS 2hr 25min 18.9sec
10. A Schwarz/K Wicha Skoda Fabia 2hr 26min 06.5sec

/forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/473.gif

wacht ff met het geven van de uitslag wil morgen nog even op eurosport kijken en als jullie alles verraden is er niets meer aan ach wat maakt het ook uit SKODA RULES with COLIN at the wheel /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif

FILA

Lid
Ik rijd eens zo fier rond nu /forum/images/graemlins/smile.gif
Kweet nu wel ni goe voor wie te supporteren. McRae of Duval, ik denk da ik voor McRae ga! Zou schitterend zijn als hij moest winnen!

rickske

Actief lid
En nu het spijtige nieuws is dat McRae 3 proeven voor het ende is uitgevallen met technische problemen,maar het goede nieuws is dat Schwarz op de achtste plaats is geworden en onze landgenoot Duval eerste.

Dutch4x4

Senior Member
Mijn felicitaties aan de snelle zuiderbuur, maar wat een zonde van McRae. En zelf kon hij er niet eens wat aan doen: het uit voorzorg vervangen van de koppeling zat tegen, waardoor ze de toegewezen servicetijd overschreden... /forum/images/graemlins/frown.gif

FILA

Lid
Enorm shitty he!
Khoop da de bazen wel overtuigd zijn om voort te gaan volgend jaar (en Colin een contract te geven as da ga /forum/images/graemlins/smile.gif)

Karstieman

Forumguru
De rally is tegenwoordig uitgebreid te zien op RTL7.
Ik moet zeggen dat ik mijn zapronde nu al 2x op de rally heb laten eindigen, want het is behoorlijk spannend zeg !

rickske

Actief lid
Hopelijk heeft de Schot de mensen van Skoda kunnen overtuigen van de kwaliteiten van de fabia en doen ze volgend jaar nog mee want het zou toch zonde zijn mocht Skoda van het rallytoneel verdwijnen.

Bovenaan Onderaan