RALcode van Skoda Groen...

Ik plaats mn vraag maar in dit forum, kon geen geschiktere plek vinden eerlijk gezegd.
Mijn vraag is of er iemand de Ral code van Skoda Racing Groen ( is dit de juiste benaming?) weet. Ik wil nl. wat accentjes op mn auto in Skoda Racing Groen maken. Alvast bedankt voor de info.

Hetzer

Forumguru
Ik heb zelf eens een potje SKODA RACING GREEN verf aangeschaft , maar daaar stond geeen ral-code of iets dergelijks op.
Deze verf is bedoeld vooor de remklauwen en motor onderdelen te verfen en is bij elke Skoda Dealer te bestellen uit de Milotec-Catalogus...........

Erik

Lid
Is dat niet de groene kleur zoals deze op de remklauwen van de RS zit enzo?

Die is anders dan Rally kleur groen.

Maar misschien is dat juist wel wat Bazzie zoekt, kan het er eigenlijk niet uit opmaken.

Ik dacht de rally kleur haha

en die kleur zoek ik de ralcode van om niet alleen die onderdelen n kleurtje te geven maar ook delen van mn interieur. en dat ga ik niet doen met dure hittebestendige verf.

Hetzer

Forumguru
alweer een tijdje geleden maar dit waren de remklauwen van m'n vorige Fabia 1.4Mpi

Bijlagen

• 5732-100_0678-a.JPG
    5732-100_0678-a.JPG
    91,5 KB · Weergaven: 83

Hetzer

Forumguru
Als je deze (hittebestendige verf meeneemt), naar zo'n verfmenger bij b.v de Formido, kan die exact de juiste verf voor je mengen..

Dus alle soorten verf , in spuitbus , voor plastic , als muurverf /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif etc., etc.

Erik

Lid
Of ff ergens een RAL kleuren kaart lenen en ff vergelijken... Of gewoon in de winkel kijken, denk niet dat er veel RAL kleuren zullen zijn die er in de buurt zitten...

/forum/images/graemlins/smile.gif

Thijmen

Nieuw lid
RE: RALcode van Skoda groen

ik heb even gegoogeld en Pantone 362 is de kleur groen die jullie zoeken.. ik wil zelf ook mijn remklauwen bijwerken van mij octavia Rs uit 2003 (met groene remklauwen) maar ik kan de hittebestendige nog niet vinden.

Cordoba

Forumguru
:uitlachen:Rudy hier gaat het richting 2013, en de vraag is uit januari 2005, dus bijna 8 jaar. Overigens wel goed opgemerkt, dat dit een heel oud topic is.

Bovenaan Onderaan