Radio Swing of Blues in nieuwe Citigo

Horkje

Forumguru
Volgens de prijslijst per januari (Wijzigingen, zet- en drukfouten voorbehouden...) zit de radio Swing met kleurendisplay en vier extra speakers standaard in de Ambition uitvoering en is de radio Blues met CD speler en twee speakers als optie verkrijgbaar in de Active.

Kijk ik echter in de verkoopbrochure dan zie ik bij de Ambition de radio Blues op de foto. Vreemd.... Ik vermoed dat de verkoopbrochure misschien wat ouder is en er ondertussen al wat wijzigingen zijn geweest.

De vraag is dus of de radio Blues misschien eerst standaard was bij de Ambition? Is er misschien sinds de facelift al iets gewijzigd in de uitrusting waardoor de Blues ondertussen door de Swing is vervangen? Dus verschil in MY17 en MY18 oid?

Met de radio Swing (4 speakers en uit te breiden met Soundsystem Swing met versterker en subwoofer) heb je echt een prima geluid. Met radio Blues (wat heb ik aan een CD speler?) en twee speakers gaan we denk ik niet echt vrolijk worden.
 
Laatst bewerkt:

Fabia 123

Forumguru
Radio Blues (wat heb ik aan een CD speler?) en twee speakers gaan we denk ik niet echt vrolijk worden.[/QUOTE]

Dat is een kwestie van smaak en budget.
Wie de auto gebruikt om kinderen ergens te brengen heeft misschien genoeg aan een Blues met een CD van kabouter Plop.
 

Horkje

Forumguru
Dat begrijp ik ook hoor @Fabia 123 en totaal niks mis mee maar het verschil is wel aanzienlijk.

Kijk, ik zag een aantrekkelijk geprijsde configuratie waarvan ik twijfelde of er nu een Blues of Swing in zit.

Inmiddels denk ik dat het geluid (waar ik dan zelf niet heel vrolijk van word) ook achteraf wel een upgrade kan krijgen door aftermarketspul. Stuk goedkoper ook waarschijnlijk.

Maar bedankt in ieder geval voor je reactie...
 

Fabia 123

Forumguru
@Horkje

Ik rij ook graag in een auto met een mooie stereo. Heb in mijn eerste Fabia voor aflevering de Fabriek radio al vervangen door een 1 DIN navigatie van VDO. Niet goedkoop maar in 2002 nog ongebruikelijk in kleine auto's.
De dealer had toen verschillen de systemen liggen die uit nieuwe Skoda's kwamen en in andere ingebouwd konden worden

Ik kan me voorstellen dat er ook nu bij dealers infotainment systemen liggen nieuw of gebruikt die in een Citygo kunnen.
 
Bovenaan Onderaan