Radio Stream valt uit

skodajo

Nieuw lid
Aan het begin van het ritje waarbij later mijn cruise control uit zou vallen (zie hier ) had ik eerst een akkefietje met mijn radio. Vanwege de levendige gesprekken in de auto tussen voor en achter had ik de radio op volume 4 staan, erg zacht dus. Toen ik op een gegeven moment de radio weer wat harder wilde zetten, kwam er geen geluid meer uit. noppes. Ik heb hem tot 15 doorgedraaid, maar er gebeurde helemaal niets. De radio een keer aan en uit, niets. Pas nadat ik de auto uitgezet had en weer gestart kwam er geluid. Heel vreemd. Herkent iemand dit???

higgy

Forumguru
Lijkt me dat beide klachten met elkaar te maken hebben. Ook hier weer dezelfde tip: laat je auto eens 'uitlezen' door de dealer.

skodajo

Nieuw lid
Bedankt voor je reacties Higgy. Omdat het allebei nog maar 1 keer gebeurd is, ben ik bang dat de dealer het niet helemaal serieus zal nemen. Maar ik ga er inderdaad toch maar eens mee naar de dealer, het is gewoon niet goed.
Zou het echt met elkaar te maken hebben? De radio viel uit op de heenreis en zo'n vier uur later op de terugreis viel de cruisecontrol weg.

Fabia

† In Memoriam
Hadden we daar niet eens al eerder een draadje over. Dat had toch te maken met de inbouw van de radio en de ISO aansluiting. Als daar wat verkeerd werd aangesloten had dat toch gevolgen voor de cc als ik met goed herinner?????? /forum/images/graemlins/crazy.gif

Goed geheugen dat er in ieder geval 1 draadje over is,

Ik had hetzelfde probleem, staat in het draadje: "ze zijn binnen", en ging over de levering van de nieuwe stream radio's. Ik kan zeggen dat de nieuwe radio perfect werkt, en niet meer uitvalt.

Skodajo, de radio laten vervangen is de oplossing (en lees het draadje even door)

Bovenaan Onderaan