Radio logo's link

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
@vw125
Een vraagje: ik zie dat het nieuwe Radio1-logo een .gif besand is en alle andere zijn .png bestandjes (en één .jpg bestandje). Levert dat geen probleem op?
Overigens, bedankt, want de VW-site geeft enkel het oude Radio1-logo op. Geeft best wel een vertrouwd gevoel, maar een mens moet mee met zijn tijd, hè.
Thanks.
 

Bolkm00d

Senior Member
na 2 uur klooien met een macbook is het niet gelukt.

2 minuten met een windows pc :facepalm: en het werkt........
 

vw125

Forumguru
@vw125
Een vraagje: ik zie dat het nieuwe Radio1-logo een .gif besand is en alle andere zijn .png bestandjes (en één .jpg bestandje). Levert dat geen probleem op?
Overigens, bedankt, want de VW-site geeft enkel het oude Radio1-logo op. Geeft best wel een vertrouwd gevoel, maar een mens moet mee met zijn tijd, hè.
Thanks.

Ik heb er geen problemen mee gehad. Heb ze allemaal op een stickje gezet en zo overgebracht naar men radio.

grtz
 

dutch_anykey

Nieuw lid
Hoi,

Mijn eerste post hier op het forum. Ik heb sinds een week de nieuwe octavia met columbus radio. Helemaal blij met de auto en DSG. Alleen de radio zender logo's zijn me wat te licht s'avonds. De logos van Black zijn echt mooi. Zou ik die hier ergens kunnen downloaden?

mvg
Maurice
 

Spiegeltje

Senior Member
Ik wilde vandaag mijn logo's weer eens goedzetten en meteen de nieuwste versies gebruiken. ZIP gedownload en uitgepakt op USB (en later ook SD) en geprobeerd een logo aan een zender te koppelen.

Op onverklaarbare wijze komen de gekozen logo's niet op de plek van de zender waar ze bij horen c.q. waar ik ze dus op wil hebben. En als het dan een keer lukt en ik het volgende logo wil doen komt deze weer op een verkeerde plek of overschrijft hij weer diegene die juist goed stond. Om gek van te worden!

Iemand misschien de oplossing of een verhelderende tip?
 
Bovenaan Onderaan