Radio logo's link

MeneerB

Forumguru
Er zit zowieso een foutje in de logo voor radio 1. Als je deze goed inzoomt zie je de letters "praha" staan. En die frequentie die is ook onzin. Ik ga hem denk ik zelf even maken.
 

Greggy

Actief lid
Yup, link werkt prima en logo's zijn toe te voegen bij de zenders. Allen zijn in PNG formaat. Ik neem aan dat JPEG ook werkt; dit zal ik vanavond es proberen.

Leuk om te zien dat het transparant gedeelte van PNG ook werkt. In bovenstaande link zijn niet alle plaatjes uitgevoerd met een transparant deel. Als ik wat tijd heb ga ik dit ook 'mooi' maken.
 

Wesly

Senior Member
Hier het juiste logo voor radio 1
 

Bijlagen

  • Radio 1_s.png
    Radio 1_s.png
    12,6 KB · Weergaven: 380
Yup, link werkt prima en logo's zijn toe te voegen bij de zenders. Allen zijn in PNG formaat. Ik neem aan dat JPEG ook werkt; dit zal ik vanavond es proberen.

Leuk om te zien dat het transparant gedeelte van PNG ook werkt. In bovenstaande link zijn niet alle plaatjes uitgevoerd met een transparant deel. Als ik wat tijd heb ga ik dit ook 'mooi' maken.
Hallo, ik heb de logo's zojuist op een SD kaart gezet maar hoe voeg ik ze toe bij de zenders van mijn O3 Combi met Amundsen?
 

isonic125

Actief lid
Op Columbus (uit mijn hoofd):

Radio aanzetten
Menu knop (fysieke knop aan rechterkant) indrukken
Optie 'Zenderlogos' kiezen
Radio voorkeuze kiezen (die je wilt koppelen met logo)
Dan selecteren waar logo vandaan gehaald moet worden (SD1, SD2, USB)
Eventueel ook de juiste map selecteren
Dan door de lijst met logo's heen (draaiknop aan rechterkant werkt het best bij lange lijst)
Logo kiezen klaar

Fout gekozen dan kun je Radio voorkeuze weer kiezen (staat prullebakje op) om te verwijderen.

Tip: eerst de volgorde van de stations goed vastleggen. Als je dit veranderd is logo ook weg (ik heb nog geen optie 'verplaatsen' van de voorkeuze gevonden)
 

Joske

Forumguru
Vandaag aan de slag gegaan met de zenderlogo's, eerst lukte het niet en toen werd duidelijk waarom.. Ik had nog geen enkele zender (in DAB toch niet) opgeslagen, dus als je geen voorkeurslijst hebt aangemaakt moet je dat eerst doen. De mogelijkheden zijn eindeloos zo te zien, echt wel toffe feature van de MIB :thumbsup:

FM:

IMG_1393.JPG

DAB:

IMG_1394.JPG
 

Joske

Forumguru
ik zal ook hier het "mnm-hits-logo" plaatsen voor de Belgen en grensoverschrijdende Nederlanders :D

mnm hits.png

zelf "gemaakt" mbhv het genoemde Irfanview, op 5 minuutjes incl installeren van de software en zoeken van een geschikte donorafbeelding was ik klaar ;)
 

Darkside

Forumguru
Bij mij staan ze ook te trappelen op de SD kaart om straks geïnstalleerd te worden.
Dan kijk ik later of ik ze eventueel mooier kan maken (transparantie e.d).
 

Archie

Senior Member
Vandaag aan de slag gegaan met de zenderlogo's, eerst lukte het niet en toen werd duidelijk waarom.. Ik had nog geen enkele zender (in DAB toch niet) opgeslagen, dus als je geen voorkeurslijst hebt aangemaakt moet je dat eerst doen. De mogelijkheden zijn eindeloos zo te zien, echt wel toffe feature van de MIB :thumbsup:
Waar is 3FM? Lijkt erop alsof je smaakt hebt maar die mis ik toch :D ;)
 
Bovenaan Onderaan