Radio in Superb

schumi

Nieuw lid
De Superb wordt geleverd met twee verschillende radio's : de swing en de bolero. Ik vermoed dat Skoda deze radio's niet zelf produceert, maar inkoopt bij een electronicafabrikant. Weet er iemand van welk merk deze radio's zijn ?

cloink

Actief lid
Een (zeer) wilde gok: Blaupunkt? De vroegere radio's van de VW's die ik gehad heb en ook het aftermarket-aanbod in de lokale Skoda-garage is ook steevast van Blaupunkt.

MarcoO2

Forumguru
Toch kom ik de Columbus en dergelijke nieuwere modellen niet tegen op de site van Blaupunkt. Kan het zijn dat er overgestapt is naar een andere fabrikant?

Toch kom ik de Columbus en dergelijke nieuwere modellen niet tegen op de site van Blaupunkt. Kan het zijn dat er overgestapt is naar een andere fabrikant?

Zaols je kan zien op de foto is de amundsen van blaupunkt, maar hij staat idd niet op de site van blaupunkt

P1080410.JPG

P1080408.JPG

breef

Lid

Naar mijn weten zijn de RNS/RCD series ( Admundsen, columbus, bolero ) allemaal siemens, vroeger in de tijd van de RNS-MFD en RNS300 was het inderdaad blaupunkt

schumi

Nieuw lid
Op de site van Blaupunkt staat bij Skoda wel het navigatiesysteem maar geen radio. Het kan natuurlijk een Volkswagen radio zijn

schumi

Nieuw lid
Dat was hier in Belgie erg onduidelijk in de brochure. Hier staat letterlijk :"Radio Swing : 2 DIN AM/FM tuner met RDS en TP systeem, dubbele antenne voor FM-ontvangst, cd-speler, aansluiting voor een cd-wisselaar,cd-mp3 en cd-wma-speler,4X20 watt versterker..." Kan de cd-speler nu MP3 lezen of is er een aansluiting voor een MP3 cd-speler.

Bovenaan Onderaan