Racewars

DonB

Lid
Racewars, die grote tuned-auto's meeting, bekend van The Fast and the Furious, bestaat dus echt. Ik zag, toen ik in België reed om luchthappers in mijn motorkap te laten maken, een advertentie op een gebouw staan met www.racewars.be. Ik natuurlijk gelijk kijken, het ziet er erg vet uit.
Is er iemand die ervaringen heeft met racewars? Kan je gewoon de auto's daar bekijken of moet je je inschrijven etc?
Het ziet er aantrekkelijk uit om 29 april heen te gaan.

http://www.racewars.be!!

By the way ben ik nu weer junior member :S, lekker dat nieuwe forum hehe.
 

DonB

Lid
Ik ben vandaag dus met mijn vriendin op RaceWars geweest, het was erg leuk. 3000 getunede auto's en sprint-races, een drift demonstratie en een demonstratie op 2 wielen rijden met een Mini Cooper (uitgevoerd door stuntman die ook in James Bond films autodingen doet). Allemaal erg leuk, heb ook nog foto's van een getunede Fabia genomen, zet ze er van de week op. :) Nog meer mensen die hier waren?
 

Tallguy

Forumguru
:ot: Het nieuwe forum heeft niets te maken met je status. Als je 50 berichten hebt was je junior en blijf je junior.
 

FILA

Lid
Ik ben vandaag dus met mijn vriendin op RaceWars geweest, het was erg leuk. 3000 getunede auto's en sprint-races, een drift demonstratie en een demonstratie op 2 wielen rijden met een Mini Cooper (uitgevoerd door stuntman die ook in James Bond films autodingen doet). Allemaal erg leuk, heb ook nog foto's van een getunede Fabia genomen, zet ze er van de week op. :) Nog meer mensen die hier waren?

Ik was daar met mijn getunede Fabia ;)
Kan je die foto's posten ervan? Als het een oranje is met airbrush toch, dan is het de mijne :)
 
Bovenaan Onderaan