Race Blue RS 2.0 TSI van vw125

CDK

Forumguru
@Mettes, als ik mij niet heel sterk vergis kunnen ze de TSI daar ook al doen, VAG Techniek en TVS ook bij mijn weten.
 

Tuner111

Forumguru
mijd DVX, ze hebben men vriend zijn motor opgeblazen ! BR-performance is het beste bedrijf dat je kan vinden in belgië :)
 

Joske

Forumguru
@Tuner111 leuk dat je zo een dingen meegeeft aan de mensen.. maar bij zo een uitspraken kan je maar beter sterk in de schoenen staan ;)
(en dat is niet slecht bedoeld, in tegendeel.. )

Mss kan je wat details van de tuning geven? Voor hetzelfde geld wou die vriend van jou 300pk uit een Golf V 1.9TDI halen ondanks het negatieve advies van DVX.. aleja, je snapt me wel é ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tuner111

Forumguru
Wel een vriend van me wou zen golf 5 late chippen. Dus ook ten rade geweest bij br en dvx. Dvx kon meer uit stage 1 halen dan br en waren beetje goedkoper dus ging hij bij Dvx, in het midden van de dyno run ineens een luide knal en veel rook. Jaja moter was naar de filistijnen.. Dvx heeft wel mooi tussen gekomen. Maar ze drijven de motor soms tever...
 

vw125

Forumguru
Heb nu juist nog een mailtje gestuurd naar Vag Techniek en heb er vrijwel meteen antwoord op gekregen en daar leggen ze dezelfde waardes als zowel bij BR en DVX.
300 pk - 430 Nm
 

CDK

Forumguru
@vw125 ik kan het wel waarderen, maar als je zwarte raamstijlen hebt (dus geen chroom) dan zou ik het lekker zwart laten!
 

Joske

Forumguru
Voorkant vind ik uitermate geslaagd, de achterkant zo nét niet eigenlijk :pieker: Die heeft precies nog een extra zwart accent nodig om goed uit de verf te komen :)
 
Bovenaan Onderaan