StefanN
Forumguru
Ongeveer een half jaar geleden hebben wij besloten dat onze, in 2011 nieuw aangeschafte, Hyundai I20 rond zijn 5e verjaardag zouden inruilen voor een nieuwe auto.
Eerste dilemma was of we zouden kopen of, het inmiddels populair geworden concept, private lease zouden volgen.
Na veel rekenen en wikken en wegen is het private lease geworden.
Tweede dilemma.... wat voor soort auto. Word het een cross over of een station.
Een cross over stond hoog op de lijst. Keuze was tussen een Citroën c4 cactus,een Peugeot 2008 of een Mazda CX3.
spelbreker werd de belasting want we hadden ons zelf een limiet gesteld en daardoor werd een leuk aangeklede cross over te duur per 1 januari.
Een station it is then......
Dan het merk.....
Daar kan ik kort over zijn.... VAG....
Komt weer het limiet om de hoek kijken.
Uiteindelijk kwamen we op de Skoda site terecht en zijn we gaan proef rijden in een Fabia combi en een Rapid spaceback.
Mijn vrouw verliefd op de Fabia en ik op de Rapid
. Dan ga je vergelijken.... been ruimte of kofferbak ruimte. Dashboard vergelijken.... opties.... prijs... enzovoort.
Uiteindelijk hebben we voor de Rapid gekozen om zijn binnen ruimte, meer rij comfort en, onze mening, mooiere dashboard.
Bestelling geplaatst op 11 februari
Skoda Rapid Spaceback 1.2 tsi, 90 pk
Candy white, uitvoering Joy.
Extra's:
panorama dak, DAB+
Xenon/led pakket
joy pakket (joy bekleding, climate control, stoelverwarming voor, leave home /come home )
Vandaag was het zover....
We mochten hem komen halen....
Fotoos......
Laatste is oud en nieuw naast elkaar
groet Stefan
Eerste dilemma was of we zouden kopen of, het inmiddels populair geworden concept, private lease zouden volgen.
Na veel rekenen en wikken en wegen is het private lease geworden.
Tweede dilemma.... wat voor soort auto. Word het een cross over of een station.
Een cross over stond hoog op de lijst. Keuze was tussen een Citroën c4 cactus,een Peugeot 2008 of een Mazda CX3.
spelbreker werd de belasting want we hadden ons zelf een limiet gesteld en daardoor werd een leuk aangeklede cross over te duur per 1 januari.
Een station it is then......
Dan het merk.....
Daar kan ik kort over zijn.... VAG....
Komt weer het limiet om de hoek kijken.
Uiteindelijk kwamen we op de Skoda site terecht en zijn we gaan proef rijden in een Fabia combi en een Rapid spaceback.
Mijn vrouw verliefd op de Fabia en ik op de Rapid

Uiteindelijk hebben we voor de Rapid gekozen om zijn binnen ruimte, meer rij comfort en, onze mening, mooiere dashboard.
Bestelling geplaatst op 11 februari
Skoda Rapid Spaceback 1.2 tsi, 90 pk
Candy white, uitvoering Joy.
Extra's:
panorama dak, DAB+
Xenon/led pakket
joy pakket (joy bekleding, climate control, stoelverwarming voor, leave home /come home )
Vandaag was het zover....

We mochten hem komen halen....
Fotoos......

Laatste is oud en nieuw naast elkaar
groet Stefan
Laatst bewerkt: