Projectje subwoofer

M1K3RsZ

Actief lid
Zoals jullie misschien al gelezen hadden wou ik van me oude subwoofer af aangezien deze aardig wat ruimte in beslag nam(hij staat trouwens nog te koop)
Dus had ik maar nieuwe subs gekocht en en deze verwerkt in me reservewiel compartiment aangezien ik het reservewiel toch niet kan gebruiken en als ik een lekke band zou krijgen toch altijd nog de wegenwacht heb.

Hieronder een paar foto's van het begin tot het eindresultaat.
Ben begonnen met een mal van het reservewiel compartiment van glasvezel te maken en deze verder opgebouwd met hout en als afwerking skyleder met een logo erin.

IMG_0161.jpg IMG_0164.jpg IMG_0176.jpg IMG_0175.jpg IMG_0182.jpg

turboturbo

Forumguru
Ik wil echt niet flauw doen, hoor, maar waar laat je nu je boodschappen? Of heb je iets (een deksel ofzo) die je erop kan leggen als je bagage te vervoeren hebt?
Ik heb zelf de versterker tegen de achterkant van de achterbank geschroefd, en die zit behoorlijk in de weg als ik de achterbank neergeklapt heb, en wat groots te vervoeren heb. De versterker maakt dan krassen op bijv. een meubelstuk wat ik laatst vervoerde. Zat dus met interesse te kijken hoe jij die versterker in het reservewiel compartiment hebt opgeborgen....

leslee

Forumguru
netjes hoor mike,
moet zelf ook nog steeds iets verzinnen zat zelf te denken aan een dubbele bodem of zoiets, maar anders jat ik gewoon jouw idee haha.
@turboturbo: zoals ik het zie ligt eer een plexi glas plaat over dus daar kan je dan gewoon alles op leggen en een meubelstuk moet je ook niet in een fabia vervoeren joh :-))

M1K3RsZ

Actief lid
die ligt erop!! Dit is alleen een plaat die ik nog had liggen zonder folie dus er zaten al wat krasjes op.
denk dat ik de bovenplaat nog iets laat zakken want hij kan nog een centimeter of 5 naar beneden.
Heb je nog meer ruimte in de kofferbak.

Bovenaan Onderaan