Project R32

Kippie-style

Forumguru
Nee geen wasstraat auto ze hebben vorig jaar garage geschilderd en lakens op de autos gelegd en er gewoon af getrokken. Hij had vorig jaar zelf al gedaan alleen minder goed was eerste x dat die machine beet had.
 

Zirx

Lid
Mooi resultaat.
Als je een extra. lichtere stap had gedaan na het polijsten, bijvoorbeeld Monello Mezzo op wit en daarna Finale op zwart, was het resultaat nog beter geweest.
Dan zou de glans nog dieper zijn. :jaja:
 

Kippie-style

Forumguru
Ok omdat ik geen gele pad gebruikt heb doe ik de stappen zo.
De mezzo vind ik wel een verschrikkelijk drama om uit te poetsen net als inizio en inizio forza.
De veloce is dan ook een bijzonder geschenk :rolleyes: het poetst heerlijk uit net als finale.
Maar ga het eens proberen heb ook een zwarte micra wat er dan gebeurt met een tussenstap. Daar wilde ik namelijk wel beginnen met inizio op geel.
 

Zirx

Lid
Mezzo poetst toch niet zo moeilijk uit? Gewoon doorwerken totdat het begint te stoffen.
En niet in de zon, maar dat deed je al niet zag ik. Inizio plakt wat meer, maar goed doorwerken, met desnoods een extra pass, werkt meestal vrij goed.

Ik was zelf ook verbaasd van het verschil in resultaat. Probeer het eens op een paneel of een halve motorkap.
Je zult versteld zijn.
De Veloce heb ik overigens nog niet geprobeerd.
 

Kippie-style

Forumguru
Ok jah ik deed nog weleens finale door de inizio voor beter uitpoetsen.
De inizio en mezzo stoffen daarentegen ook heel erg.

Veloce heeft de cutting van inizio en meteen de gloss van de mezzo. Als ware stap inizio en mezzo in 1.
 
Bovenaan Onderaan