Proefrit Superb2

Gysman

Actief lid
Mijn volgende leaseauto wordt waarschijnlijk een S2 2.0 tdi 103 kw Combi Ambition. Hele mond vol, en lastig als demo te vinden bij dealers. Weet iemand misschien een dealer met deze auto als demo, zodat ik een proefrit kan maken, bij voorkeur regio flevoland +50km?
 

Wasmachineman

Forumguru
Bij Schipper Nibbixwoud staat een 2.0 tdi combi comfortline dus alleen een iets andere uitrusting! Iets verder dan 50 km wel.
En anders moet je iemand van het forum hier even "lief" aankijken...niet zoals JP deed trouwens !
 

kwaazaar

Actief lid
Bij Auto Kokkelink in Baarn/Soest hebben ze een 2.0 TDI PD Elegance (BL?) / 18" als proefritauto. In de showroom stond nog een Ambition BL en nog een Elegance BL.

Ik heb ook met de 1.8 TSI (116kw) gereden (in een A4 Avant 4x4), maar die deed toch flink onder (qua gevoel iig) tov de 2.0 TDI. Dus ben je al tevreden met de 1.8, dan ga je zeker blij worden van de diesels.

Ik werd overigens erg netjes geholpen bij Kokkelink, dus kan ik aanbevelen.
 

Falcon

Donateur
Lijkt mij niet handig dat je 18inch gaat rijden, als je dit niet van plan bent om te gaan nemen. Het heeft toch een hele andere wegligging dan 16/17 inch.

Volgens mij hebben ze in Leeuwarden 1 staan die jij zoekt. Maar om daar helemaal heen te moeten :)
 

Falcon

Donateur
En het was ook niet als kritiek genoemd naar jou toe, maar als tip naar Gysman :) .. Veel plezier met de proefrit Gysman!
 

Gysman

Actief lid
Het wordt een 16". 18" geeft een dusdanig ander rijgedrag, dat dat geen optie ie. Zal een kijken in Nibbixwoud en Leeuwarden, hoewel wat ver...
 
Bovenaan Onderaan